stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 173041
  • 13 مهر 1399 - 12:00
2
فرماندار شهرضا:

خط و نشان فرماندار شهرضا برای اصناف متخلف

خط و نشان فرماندار شهرضا برای اصناف متخلف
قلم/اصفهان_ فرماندار شهرضا با بیان اینکه اصناف باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند، اظهار داشت: با توجه شبکه بهداشت نانوایی‌ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته‌اند، در این راستا اکیپ‌های بازرسی تشکیل شد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها و پاساژها پلمب می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

ناصر اسدی با بیان اینکه اصناف باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند، اظهار داشت: با توجه شبکه بهداشت نانوایی‌ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته‌اند، در این راستا اکیپ‌های بازرسی تشکیل شد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها و پاساژها پلمب می‌شوند.

فرماندار شهرضا با بیان اشاره به بستری ۳۸ نفر در بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا افزود: آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست و دوباره وضعیت شهرضا قرمز شد و به جز مراکزی که یک هفته تعطیل هستند، سایر مشاغل باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود، گفت: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها تعطیل هستند.

اسدی با بیان اینکه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است، عنوان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

 

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ۵۰ درصد فراگیری ویروس کرونا در شهرستان شهرضا از طریق خانواده‌ها است، بیان کرد: تیم‌های نظارتی بر اساس اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی با دادستانی تشکیل می‌شود، در شرایطی نیستیم که بخواهیم اخطار دهیم، شرایط خاص است، نانوایی‌ها و پاساژها و رستوران‌ها در اولویت بازرسی هستند، اگر پروتکلی رعایت نشده باشد، مغازه پلمب می‌شود، سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه کرونا نظام اداری، اجتماعی و اقتصادی را بهم ریخته است بیان کرد: ضدعفونی معابر در شهرضا و منظریه باید توسط شهرداری‌ها انجام شود، کمیته ضدعفونی معابر و اماکن عمومی باید در شهرداری‌ها مجدد فعال شد تا ضدعفونی اماکن عمومی مرتب و مستمر انجام شود.

اسدی با بیان اینکه برای رابط سلامت ادارات باید کلاس‌های آموزشی برگزار شود، خاطرنشان کرد: بانک‌ها و مدارس بسیار در معرض خطر هستند بنابراین رابطان سلامت باید آموزش ببیند و متناسب با شرایط اقدام کنند

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.