stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 173681
  • 15 مهر 1399 - 11:10
1
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

بقاع متبرکه فقط نسبت به برگزاری مراسم روز اربعین به صورت مجازی اقدام کنند

بقاع متبرکه فقط نسبت به برگزاری مراسم روز اربعین به صورت مجازی اقدام کنند
قلم/اصفهان_ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: بقاع متبرکه در سطح شهرستان کاشان باید فقط نسبت به برگزاری مراسم روز اربعین به صورت مجازی اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

مسلم محمودزاده، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد موارد بستری و مبتلایان به این بیماری اظهار داشت: درب‌های حرم مطهر حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال کاشان در دو روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری بسته است.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستادهای شهرستانی و ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه تجمع و راه پیمایی به مناسبت اربعین ابراز داشت: حرکت کاروان‌های پیاده که هر سال در روز اربعین به طرف حرم حضرت علی بن باقر (ع) برگزار می‌شد امسال ممنوع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم که در روز اربعین بنا به توصیه بزرگان با حضور در منازل زیارت اربعین را قرائت کنند، تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت زیارت اهل قبور سایر بقاع متبرکه در سطح شهرستان کاشان نیز ملزم هستند که محدودیت‌های ایجاد شده را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه در سطح شهرستان کاشان باید فقط نسبت به برگزاری مراسم روز اربعین به صورت مجازی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در مورد زیارت اربعین هم متولیان بقاع متبرکه می‌توانند از طریق بلندگو مبادرت به پخش زیارت نامه اربعین کنند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.