stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 174703
  • 19 مهر 1399 - 14:59
2
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان خبر داد؛

رتبه اول کاشان در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا

رتبه اول کاشان در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا
قلم/اصفهان_ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از رتبه اول کاشان در سطح استان در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود خاندایی در جمع خبرنگاران به رتبه اول کاشان در سطح استان در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا اشاره کرد و اظهار کرد: برای حفظ اشتغال در کسب‌ و کارها و حوزه حمل‌ و نقل که از شرایط شیوع ویروس کرونا، دچار آسیب و خسارت شده‌اند اعتباراتی پیش‌بینی‌ شده است که تاکنون با برگزاری ۸ جلسه کارگروه بانک‌ها و مؤسسات مالی شهرستان، روند رسیدگی به درخواست‌ها و اعطای این تسهیلات با قوت در حال پیگیری است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب‌ و کارها و حوزه‌های حمل‌ و نقل آسیب‌دیده از بیماری کرونا تا پایان مهر ماه سال جاری تمدیدشده است.

وی تسریع در مراجعه و ثبت‌نام متقاضیان دریافت خواستار شد و افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب‌ و کارهای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان مهر فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir برای ثبت‌نام و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

خاندایی اضافه کرد: بر اساس بخشنامه مورد اشاره فرصت دریافت وام‌های ودیعه مسکن برای مستأجران نیز تا پایان دی‌ ماه سال جاری تمدید شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.