stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 175867
  • 23 مهر 1399 - 8:15
4
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در استان / ر شهرستان‌های قرمز استان نماز جمعه برگزار نخواهد شد

تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در استان / ر شهرستان‌های قرمز استان نماز جمعه برگزار نخواهد شد
قلم/صفهان_ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به تأکید بر تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در استان افزود: مقرر شد مراسم‌های عزاداری در مناسبت‌های پیش رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همچنین در شهرستان‌های قرمز استان نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الله غلامی، در نشست خبری آنلاین درباره آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: متأسفانه طبق گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان در جلسه امروز ستاد، وضعیت استان در تعداد ابتلا، بستری و فوت همچنان بحرانی است و بیشتر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به تأکید بر تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در استان افزود: مقرر شد مراسم‌های عزاداری در مناسبت‌های پیش رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همچنین در شهرستان‌های قرمز استان نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: تعطیلی مشاغل پرخطر تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد اما پس از ماه صفر این مشاغل می‌توانند فعالیت خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر بگیرند. از هفته آینده تشدید نظارت‌ها در دستور کار خواهد بود. البته محدودیت‌‌های فعلی در پاک‌ها و تفرجگاه‌های استان پس از ماه صفر نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: قرار است جلسه کمیته حمل و نقل استان فردا برگزار و درباره ساماندهی ترددها در سطح استان در تعطیلات پیش رو تصمیمات ویژه‌ای اخذ شود. درباره محدودیت سفرها نیز در این نشست تصمیم‌گیری خواهد شد.

غلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعمال جریمه برای ماسک نزدن در اصفهان نیز اجرا می‌شود یا خیر، بیان کرد: مصوبه ستاد ملی فعلاً بر مبنای اجرای این طرح در تهران است و مقرر شد پس از اجرای آزمایشی این طرح در تهران و رفع نواقص و بررسی نتیجه اجرای آن، در سایر استان‌های دارای وضعیت قرمز نیز برگزار شود؛ بنابراین منتظر بازخورد و نتیجه اجرای این طرح در تهران هستیم تا سپس در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

به گفته وی، آموزش تا پایان ماه صفر در استان به صورت غیرحضوری است و پس از آن به صورت ترکیبی از آموزش حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.