stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 176036
  • 23 مهر 1399 - 17:59
1

محدودیت‌های کرونایی به فارس برگشت

محدودیت‌های کرونایی به فارس برگشت
براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی از امروز در سراسر استان فارس اجرا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا گفت: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از نیمی از شهر‌های استان در وضعیت قرمز هستند از امروز محدودیت‌ها در شیراز  و ۳۶ شهرستان اعمال می شود و تا ۲ آبان ادامه دارد.

عبدالرضا قاسم‌پور ادامه داد: تا پایان هفته آینده دانشگاه‌ها، مدارس، استخر‌های سرپوشیده، سینما، موزه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

وی اظهارداشت: دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سرا‌ها و کتابخانه‌ها بایستی آموزش‌های خود را به‌صورت مجازی انجام دهند.

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا افزود: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی ممنوع است.

قاسم پور گفت: مصوب شده تالار‌های پذیرایی، کافی شاپ ها، قهوه خانه‌ها واحد‌های از چهارشنبه به مدت یک هفته تعطیل شوند و رستوران‌ها و فست فود‌ها فقط به صورت بیرون بر ارائه خدمت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور استاندار فارس در سراسر استان استفاده از ماسک در ادارات برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا گفت: بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و ادارات تشدید می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.