stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 181778
  • 06 آبان 1399 - 15:00
1
رضایی خبر داد؛

اجرای طرح‌های محله‌محور در استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

اجرای طرح‌های محله‌محور در استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های محله‌محور در استان اصفهان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: برای اجرای این طرح‌ها از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه بسیج و شهرداری‌ها به عنوان محله‌یار بهره‌گیری خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

عباسعلی رضایی صبح امروز در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان افزود: وضعیت استان اصفهان به لحاظ بیماری کووید- ۱۹ خوب نیست و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج نقطه از این استان را جزو ۴۳ شهرستان با شرایط بحرانی کشور اعلام کرده است.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به این شهرستان تصریح کرد: وضعیت استفاده از ماسک در کاشان خوب نبود و مردم کمتر از ماسک استفاده می‌کردند اما امروز هم استفاده مردم این شهر نسبت به اصفهان کم است.

استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه دارالمومنین کاشان مردم فهیمی دارد که همواره در مقاطع مختلف از نظام اسلامی حمایت کردند، این گونه استقبال کردن نسبت به استفاده از ماسک زیبنده شهرستان نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محله‌محور در استان اصفهان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه بسیج و شهرداری‌ها به عنوان محله‌یار بهره‌گیری خواهد شد.

نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ بیمار با نشانه‌های ابتلا به کووید- ۱۹ در حال حاضر در بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند و این استان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بنابر آمار رسمی ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر تا کنون در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر بهبود یافتند و ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر فوت کردند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.