stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 181994
  • 07 آبان 1399 - 10:33
1
مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان خبرداد؛

صدور ۳۹ اخطاریه / تذکر شفاهی و آموزش به ۳۰۰ نفر

صدور ۳۹ اخطاریه / تذکر شفاهی و آموزش به ۳۰۰ نفر
قلم/اصفهان_ مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با توجه به ۱۶۷ بازدیدی که در یک ماه گذشته از اصناف انجام داده، تعداد ۳۹ اخطاریه صادر و تعداد ۱۰ مرکز را پلمب کرد.
قلم | qalamna.ir :

سید ابوالفضل میرابوطالبی، اظهار کرد: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با توجه به ۱۶۷ بازدیدی که در یک ماه گذشته از اصناف انجام داده، تعداد ۳۹ اخطاریه صادر و تعداد ۱۰ مرکز را پلمب کرده، همچنین در این مدت ۹ پرونده جدید برای صدور حکم به دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه گشت ارشاد کرونایی علاوه بر کمک به فرهنگ‌سازی و هشدار برای جدی گرفتن کرونا، گام موثری برای کاهش فشار بر کادر بهداشت و درمان است، افزود: واحد بهداشت محیط با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در مدت یک هفته گذشته گشت ارشاد کرونایی را در سطح شهرستان انجام و حدود ۳۰۰ نفر را تذکر شفاهی و آموزش دادند.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به نظارت بر کفن و دفن قربانیان مبتلا به کرونا، گفت: مشکلی که در وضعیت کنونی وجود دارد عادی سازی برگزاری مراسم فوت شدگان کرونایی است. در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا مردم بیشتر به خطرات کرونا آگاه بودند، اما در حال حاضر هر شخصی که بر اثر ویروس کرونا فوت شود مراسم تشییع و ختم برگزار می‌شود، در حالی که وزارت بهداشت تعیین کرده که زمانی که یک فوت شده کرونایی دفن می شود تا یک هفته بر سر مزار آن حضور نداشته باشید، اما این موضوع در اردستان به هیچ عنوان رعایت نمی‌شود.

میرابوطالبی با بیان اینکه تمام اصناف زیر نظر بهداشت محیط نیست و نمی‌توانیم همه آنها را بازرسی کنیم، گفت: در این زمینه همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها با یکدیگر ضعیف است و انتظار می‌رود اداره صنعت و معدن و اصناف نظارت‌های خود را بر اصناف بیشتر کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.