stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 181999
  • 07 آبان 1399 - 10:40
0
عضو شورای هماهنگی اصولگرایان استان اصفهان:

شعار کاندیداها باید متناسب با حوزه کاری‌شان باشد

شعار کاندیداها باید متناسب با حوزه کاری‌شان باشد
قلم/اصفهان_ عضو شورای هماهنگی اصولگرایان استان اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در سال‌های اخیر در حوزه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها داشته‌ایم سردادن شعارهایی از سوی کاندیداها بوده، برای مثال وقتی وظیفه قوه مجریه در حوزه اجراست نباید یک کاندیدا در حوزه‌ای ورود کند که مربوط به قوه مربوطه نیست.
قلم | qalamna.ir :

بابک حیدری در این خصوص که چه عواملی یک کاندیدا را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به پیروزی می‌رساند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور نفر دوم و نفر اول اجرایی کشور است و در وهله اول باید بررسی شود که چه مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد و کسی که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود باید دارای توانمندی‌هایی باشد که بتواند این مشکلات را حل کند.

وی با ابراز این عقیده که بررسی عملکرد  ۴۰ سال گذشته نشان میدهد که مشکل مدیریتی داشته‌ایم، افزود: از روز اولی که آمریکا دشمنی خود را با انقلاب اسلامی آغاز کرد و کارتر گفت ایران را تحریم همه‌جانبه می‌کنیم و نفت از آن نمی‌خریم امروز هم پس از ۴۲ سال ترامپ هم همین راهبرد را در قبال ایران پیش گرفته است که نتیجه آن این بوده که امروز وارد کننده کالاهای اساسی خود هستیم. به این معنا که اگر ۱۰ قلم کالای اساسی از قبیل برنج، گندم، کنجاله سویا و…را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که در ۴۰ سال گذشته وارد کننده این کالاها بوده‌ایم.

این عضو شورای هماهنگی اصولگرایان استان اصفهان، گفت: بر فرض اگر بگوییم ۱۰ سال اول درگیر امور اول انقلاب و جنگ بودیم، اما بعد از آن، ۳۰ سال سپری شده است و مشکلات همچنان به طور کامل حل نشده است. این موضوع حکایت از آن دارد که در کشور مشکل مدیریتی داریم و مسئولان نتوانسته‌اند اولویت‌ها را شناسایی و این مشکلات را برطرف کنند.

حیدری با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌های زیرساختی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در دوران سازندگی بسیاری از زیرساخت‌های صنعتی کشور درست شد و در کل هیچ دولتی در این ۴۰ سال بیکار نبوده است، اما زیرساخت‌های کشور در حوزه غذایی هنوز به کشورهای خارجی وابسته است و اگر در ۱۰ قلم کالای اساسی را بررسی کنیم ۸ قلم آن مربوط به حوزه غذایی است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بنابراین شخصی که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود باید در وهله اول توان مدیریتی بالایی داشته باشد به این معنا که اول از همه باید باور کند که در جنگ اقتصادی هستیم و ۴۰ سال است غرب به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران صف‌آرایی کرده و ابزار اصلی آن هم تحریم است. پس در گام اول باید بتواند این مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه در مدیریت باید فرد شرایط محیط کار را بشناسد، گفت: در وهله بعدی یک کاندیدا باید فردی اجرایی به معنای حقیقی کلمه باشد. برنامه کاری هر سه قوه مشخص است و قوه مجریه که وظیفه اجرایی دارد باید عملیاتی در صحنه باشد. به نظر می‌رسد اگر مردم این سه موضوع را مدنظر داشته باشند می‌توانیم انتخاب خوبی در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم تا مشکلات زیرساختی کشور برطرف شود.

حیدری اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در سال‌های اخیر در حوزه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها داشته‌ایم سردادن شعارهایی  از سوی کاندیداها بوده، برای مثال وقتی وظیفه قوه مجریه در حوزه اجراست نباید یک کاندیدا در حوزه‌ای ورود کند که مربوط به قوه مربوطه نیست. 

این عضو شورای مرکزی کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مردم دارای سلایق مختلفی هستند که باید به این سلایق احترام گذاشته شود، معتقدم در این زمان مهم‌ترین مشکل کشور مدیریتی است، به این معنا که کاندیداهایی که در دوره‌های مختلف حضور پیدا کردند، در برخی موارد محیط کار و مشکلات را نمی‌شناختند و توانمندی لازم را برای این حوزه نداشته‌اند که نتایج آن را دیده‌ایم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.