stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 182544
  • 08 آبان 1399 - 9:00
2
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان:

پلیس اصفهان با رانندگان بدون ماسک ارشادی برخورد می کند

پلیس اصفهان با رانندگان بدون ماسک ارشادی برخورد می کند
قلم/اصفهان_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: رویکرد پلیس در این استان در این مرحله از طریق ارشاد و تذکر به رانندگان و سرنشینان بدون ماسک خودروهاست و در صورت نیاز به اعمال قانون از طریق رسانه‌های رسمی و قانونی اطلاع رسانی خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

در روزهای اخیر مطالبی در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راننده و سرنشینان خودروهایی که در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ از ماسک استفاده نکنند جریمه می شوند.

پلیس تهران از چند روز گذشته، راننده و سرنشینان وسایل نقلیه عمومی بدون ماسک را اعمال قانون می‌کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: در زمان حاضر رانندگان و سرنشینان بدون ماسک در کلانشهر اصفهان جریمه نمی‌شوند و در صورت اتخاذ تصمیمی در  این زمینه جزییات آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از همه شهروندان و هم استانی‌های اصفهانی تقاضا داریم که همانند اوایل شیوع ویروس کرونا که درصد استفاده از ماسک در اصفهان در صدر استان‌های کشور قرار داشت برای حفظ سلامت خود و دیگران  از ماسک استفاده کنند .

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان اظهارداشت: اولویت استفاده از ماسک با رانندگان وسایل نقلیه عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اعمال قانون ،راننده متخلف ۱۰۰ هزار تومان و سرنشینان در صورت استفاده نکردن از ماسک هر کدام ۲۰ هزار تومان  به حساب راننده و پلاک خودرو جریمه می‌شوند.

هم اکنون حدود یکهزار و ۸۰۰ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند و این خطه در وضعیت قرمز قرار دارد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴نفر رسیده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.