stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 182581
  • 08 آبان 1399 - 11:30
2
حاجی دلیگانی:

باید نگاه جامع داشته باشیم / مدیران باید رقابت محلی را برای توسعه بیشتر انجام دهند

باید نگاه جامع داشته باشیم / مدیران باید رقابت محلی را برای توسعه بیشتر انجام دهند
قلم/اصفهان_ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران باید رقابت محلی را برای توسعه بیشتر انجام دهند گفت: از صحبت های حاشیه ای دوری کنیم و در کارهای مفید با هم دیگه رقابت کنیم.
قلم | qalamna.ir :

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در جلسه شورای اداری شهرستان که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهارکرد: همانطور که خودمان را می بینیم مسئولان کشور را ببینیم.

وی دلیل وضعیت امروز جامعه را انجام ندادن وظایف برخی مسئولان به نحوه احسن دانست و افزود: چند کار را باید انجام بدیم و چند کار را نباید انجام دهیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز کشور به کار، تلاش از نوع جهادی نیاز دارد.

وی ادامه داد: فعالیت جهادی به این معنی است که کارمند دیگر وقت نمی شناسد، به طور مثال پرسنل یا مدیریت مربوطه اگر دید امروز کار بیشتری دارد تا کار هست پای کار بایستد.

این مقام مسئول افزود: ما باید نگاه جامع داشته باشیم به طور مثال برخی از مسئولان کشور به جای اینکه به سمت توسعه عدالت بریند به سمت تبعض بیشتر حرکت می کنند. به طور مثال حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را ۹۰ درصد شاغلین اعلام می کنیم در حالی که حقوق بازنشسته ۱۵ سال بیمه پرداز کشاورز را حاضر نیستم از ۲۵۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش دهیم. بازنشسته تامین اجتماعی را ۱۰۰ هزار تومان افزایش می دهیم ولی بازنشستگان لشکری و کشوری را ۴ تا ۵ میلیون!

فقط مسئولان رده اول را نقد نکنیم

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه مدیران باید کار را به موقع انجام دهند، گفت: مسئولان کاری را انجام می دهند ولی چون به موقع نیست هزینه بیشتر برای نظام در سطح کشوری و استانی درست می کنند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: ما نباید مانع پیشرفت و توسعه بشویم و فقط مسئولان رده اول را نقد نکنیم.

وی ادامه داد: مردمی که به ادارات مراجعه می کنند انتظار ندارند که کارمند آن اداره با گوشی تلفن همراه خود بازی کند یا انجام کار مردم را موکول را اتمام کارهای شخصی خود بداند.

این مقام مسئول افزود: مردم کارفرمای کشور هستند، مسئولان قبول کردند که نوکری مردم را بکنند، اگر نمی خواستیم نباید مسئولیت قبول می کردیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: ریشه نگرانی مردم از گرانی قیمت مرغ و تخم مرغ عدم تصمیم به موقع یک وزیر و مسئول دانست.

وی با اشاره به تامین بودجه نهاده های دامی، گفت: عدم تصمیم به موقع از سوی بانک مرکزی یا گمرک و برخی دیگر از مسئولان باعث شد تا در بازدید از گمرک شاهد انبار مقدار زیادی ذرت باشیم که در حال فساد و خراب شدند است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور ۲۷ میلیون تن فولاد تولید می شود و ۱۵ میلیون تن آن برای کشور مصرف می شود، چرا وضعیت کشور باید این طوری باشد؟

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد نهاده هایی که برای تولید فولاد لازمه در ایران از قیمت جهانی ارزان تر است، افزود: این موضوع به این معنی که گاز و آب مجانی و برقی تقریبا مجانی و کارگر مناسب است در حالی که قیمت تولید ۲۰ درصد بالاتر از قیمت جهانی است.

وی با اشاره به اینکه عدم انجام به موقع کار ظلم به مردم است، گفت: ساختار نظام مشکلی ندارد مشکل برخی از ماها هستیم که مسئولیتی می گیریم ولی کاری انجام نمی دهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در جلسه دیروز قرار شد، ۳۰ هزار میلیارد تومان برای خرید کالای معیشتی در نظر گرفته شود. برای خرید قیمت تضمینی گندم نیز اقداماتی انجام شد.

حاجی دلیگانی یادآورشد: امروز شهرستان شاهین شهر و میمه بهترین فرصت ها را دارد که باید از آن استفاده شود.

وی در ادمه به حضور رییس اورژانس کشور اشاره و افزود: در جلسه ای که با وی داشتیم قرار شد یک دستگاه هلیکوپتر برای شهرستان شاهین شهر و میمه اختصاص دهند که منتظر تامین زمین مورد نظر هستیم که مسئولین باید پیگیری کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه همچنین از تامین دستگاه ام.آر.ای و تحویل آن به بیمارستان گلدیس خبر داد و افزود: بقیه موارد درخواستی باید پیگیری شود.

حاجی دلیگانی همچنین به بازسازی ورزشگاه ملت اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است. مدیر ورزشگاه باید پیگیری های لازم را انجام دهد تا در ردیف بودجه ملی قرار گیرد.

وی به موضوع فرونشست زمین اشاره کرد و گفت: هر سال دشت شاهین شهر و میمه ۱۴ سانتی متر پایین می رود و فرونشست می کند که آثار جبران ناپذیری دارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه مدیران باید رقابت محلی را برای توسعه بیشتر انجام دهند گفت: از صحبت های حاشیه ای دوری کنیم و در کارهای مفید با هم دیگه رقابت کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.