stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 184981
  • 13 آبان 1399 - 9:07
1
رییس فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان:

هیچ برنامه پرورشی به لحاظ شیوع کرونا تعطیل نیست

هیچ برنامه پرورشی به لحاظ شیوع کرونا تعطیل نیست
قلم/اصفهان_ رییس فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: بنا بر تاکید معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هیچ برنامه پرورشی به لحاظ شیوع کرونا تعطیل نیست و فقط شکل و شیوه اجرای آن متناسب با شرایط روز تغییر کرده است.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی شکری افزود: با توجه به اهمیت مناسبت ۱۳ آبان به عنوان یک فرصت تربیتی در اختیار آموزش و پرورش، با وجود شرایط نامناسب به لحاظ شیوع کرونا، برنامه‌های محتوایی و بصیرتی در فضای مجازی در مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا در ساعت تدریس روز گذشته و امروز فرصتی را برای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در خصوص اهمیت ۱۳ آبان اختصاص داده اند.

رییس فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: برای این منظور مدیران و معلمان مدارس برنامه‌های مختلف در قالب موسیقی، انیمیشن، موشن گرافی و سایر اشکال هنری به تفهیم اهداف و چرایی ۱۳ آبان به دانش آموزان پرداخته اند.

به گفته وی این مناسبت فرصت خوبی است تا دانش آموزان مطلع شوند که چرا به آمریکا نه می‌گوییم و در این خصوص روشنگری صورت گیرد.

شکری تاکید کرد: ظرفیت‌های مختلف شامل تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان برنامه های خوبی را در فضای مجازی برای روز گذشته و امروز در دستور کار قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: بنا بر تاکید معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هیچ برنامه پرورشی به لحاظ شیوع کرونا تعطیل نیست و فقط شکل و شیوه اجرای آن متناسب با شرایط روز تغییر کرده است.

 ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

 اکنون بالغ بر ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در پنج هزار واحد آموزشی در اصفهان آموزشهای درسی را به صورت حضوری و غیرحضوری  فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.