stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۸ خرداد , ۱۴۰۳ Friday, 7 June , 2024
  • کد خبر : 185852
  • 15 آبان 1399 - 10:48
1
فرماندار کاشان:

ظرفیت های بیمارستان های منطقه کاشان تکمیل است

ظرفیت های بیمارستان های منطقه کاشان تکمیل است
قلم/اصفهان_ فرماندار کاشان گفت: متاسفانه بر طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی کاشان ظرفیت های بیمارستان های منطقه کاشان تکمیل است و کادر بهداشتی و درمانی بعد از هشت ماه مبارزه با کرونا خسته شده اند.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر مرتضایی با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور و در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: متاسفانه بر طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی کاشان ظرفیت های بیمارستان های منطقه کاشان تکمیل است و کادر بهداشتی و درمانی بعد از هشت ماه مبارزه با کرونا خسته شده اند.

وی با اشاره به اینکه لازم است تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی و همچنین بیمارستان های خصوصی و دولتی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان همکاری داشته باشند، ابراز داشت: در مورد اعمال محدودیت ها در سطح شهر نیز طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا این محدودیت ها اعمال و با هر فرد متخلف از این قوانین برخورد می شود.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه تیم های بازرسی بین دستگاهی به صورت مرتب وضعیت محدودیت ها را رصد و پایش می کنند، تصریح کرد: برای صاحبان اصنافی که با احترام به این مقررات و قوانین در قطع شیوع ویروس کرونا کمک می کنند بسته های تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دورکاری کارکنان ادارات و موسسات و دستگاه های اجرایی و خدماتی خاطرنشان کرد: به مدیران اعلام کرده ایم در صورتی که پرسنلی دارای بیماری زمینه ای بود برای دورکاری او مساعدت شود البته به شرطی که سبب نارضایتی ارباب رجوع را فراهم نکند.

مرتضایی با اشاره به تشکیل و شروع به کار ۶۳ قرارگاه در محلات شهرستان کاشان بیان داشت: این قرارگاه ها با همکاری بسیج تشکیل و با عنوان محافظان سلامت وظیفه آموزش و فرهنگسازی شهروندان برای پیشگیری ابتلا به کرونا را به عهده دارند.

وی ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت رسانه های شنیداری و خبرگزاری ها در انتقال صحیح و به موقع اخبار گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه خبر را از منابع معتبر خبری مثل خبرگزاری ها و رادیو کاشان پیگیری کرده و از اعتماد به اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی بپرهیزند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.