stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 November , 2024
  • کد خبر : 188201
  • 19 آبان 1399 - 19:17
0

تسریع در پاسخ استعلامات شهرداری شیراز

تسریع در پاسخ استعلامات شهرداری شیراز
شهروندان پاسخ استعلامات شهرداری را ظرف دو ساعت تا حداکثر دو روز دریافت می‌کنند
قلم | qalamna.ir :

جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت:: در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری و تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان با ایجاد بستر شهری سالم و انسان محور و همچنین به منظور جلوگیری از هر گونه تردد غیر ضروری شهروندان، شهرداری شیراز پاسخ استعلامات را ظرف ۲ ساعت تا حداکثر ۲ روز به شهروندان ارائه می‌کند.
وی افزود: شهروندان از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://eshahr.shiraz.ir و تنها با اخذ عضویت توسط شهروند و پس از طی گام‌های سامانه در هر زمان از شبانه روز می‌توانند پاسخ استعلامات خود را دریافت کنند
بهادری اظهار داشت: در حال حاضر پاسخ کل استعلام‌های آپارتمان‌های مسکونی توسط سامانه شهروند سپاری و به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به مناطق ۱۱گانه انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در هر زمان از شبانه روز نسبت به ثبت درخواست انواع پروانه، عدم خلافی، پایانکار و سایر استعلامات غیر از آپارتمان‌های مسکونی، شامل استعلامات زمین، ساختمان مسکونی و تجاری و آپارتمان‌های غیر مسکونی و صنفی به صورت اینترنتی اقدام کنند و از خدمات غیر حضوری در این بخش نیز بهره‌مند شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز تاکید کرد: تلاش داریم در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری در ایجاد بستری سالم برای شهروندان، کاهش تردد‌های غیر ضروری و کسب رضایت حداکثری شهروندان گام بر داریم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.