stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 189549
  • 22 آبان 1399 - 11:00
1

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در مورد سرانجام یک انتصاب توضیح می دهد

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در مورد سرانجام یک انتصاب توضیح می دهد
قلم/اصفهان_ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان پیرامون آخرین حواشی ایجاده در ارتباط با انتصاب یکی از اعضای شورای شهر اصفهان به سمت معاونت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.
قلم | qalamna.ir :

آرش اخوان پیرامون آخرین حواشی ایجاده در ارتباط با انتصاب یکی از اعضای شورای شهر اصفهان به سمت معاونت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اظهار داشت: بعد از انتشار خبر خبرگزاری فارس در ارتباطات با این انتصاب، شائبه‌هایی در این باره پیش آمد و پس از این حواشی، با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مکاتبه کردیم و درباره قانونی بودن صدور این حکم از سازمان استعلام شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: در پاسخ استعلام اعلام شده که ابلاغی که صادر شده از لحاظ قانونی، وجاهتی ندارد و توصیه شد که این ابلاغ لغو شود؛ البته این ابلاغ مربوط به قبل از زمانی بود که خانم روشن به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر انتخاب شود.

 

وی بیان داشت: ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای در تماسی که داشتیم بر این نکته تاکید کرد که با توجه به انتصاب جدید خانم روشن، ابلاغ مجدد برای وی و ایجاد مسؤولیت مناسب و شایسته نیست؛ بنابراین به صورت مکتوب اعلام شد که این ابلاغ وجاهت قانونی ندارد و باید نسبت به لغو وی اقدام شود.

اخوان تصریح کرد: بنده نیز دو روز گذشته طی نامه‌ای این لغو ابلاغ را اعلام کردم؛ البته کماکان خانم روشن رئیس مرکز شماره ۴ شهر اصفهان خواهند بود و ابلاغ معاونت امور پژوهشی وی لغو شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.