stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 193784
  • 30 آبان 1399 - 13:00
4
رییس پلیس راهور استان اصفهان:

اجرای ممنوعیت های ترافیکی از روز شنبه، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی

اجرای ممنوعیت های ترافیکی از روز شنبه، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی
قلم/اصفهان_ رییس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای ممنوعیت های ترافیکی از روز شنبه، اول آذرماه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رییس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای ممنوعیت های ترافیکی از روز شنبه، اول آذرماه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا خبر داد و گفت: رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی مبلغ پانصد هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به اعمال ممنوعیت های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: در اجرای مرحله دوم‌ مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ‌ممنوعیت های ترافیکی از روز شنبه، اول آذرماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدون، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نائین و نطنز شهرهای دارای وضعیت قرمز هستند، افزود: برخوار، بوئین و میاندشت، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدون شهر و نجف آباد نیز شرایط نارنجی دارند.

به نقل از پلیس راهور استان، سرهنگ محمدی تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به کلان شهر اصفهان و سایر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین خروج پلاک های شخصی بومی ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اعلام کرد: رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی به مبلغ پانصد هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه های درمانی و قضایی نمی شود، افزود: این ممنوعیت ها شامل کارکنان دستگاه های دولتی که محل کار آنان با محل سکونت در یک نقطه قرار ندارد نخواهد شد.

رییس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: ثبت تخلفات در زمان اجرای این طرح بیشتر به وسیله سامانه های الکترونیکی انجام می‌ شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.