stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 197118
  • 06 آذر 1399 - 9:18
4
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

کاهش ۹۰ درصدی ترددهای شبانه/ ادامه متخلفانی که طرح منع تردد خودروها را نادیده گرفته‌اند

کاهش ۹۰ درصدی ترددهای شبانه/ ادامه متخلفانی که طرح منع تردد خودروها را نادیده گرفته‌اند
قلم/اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به متخلفانی که طرح منع تردد خودروها را نادیده گرفته‌اند ادامه داد، گفت: جریمه تردد خودروها از فاصله زمانی 21شب تا 4صبح مبلغ 2 میلیون ریال است که تنها شامل ترددهای غیرمجازی است که این طرح را نادیده گرفته‌اند و به آن پایبند نیستند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱شب تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هرگونه تردد در سطح شهرهای قرمز خصوصا شهر اصفهان ممنوع است و دوربین‌های شهری تخلفات را ثبت می‌کند مگر تردد خودروهایی که کار ضروری داشته باشند یا مجوز لازمه را دریافت کرده باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای خدماتی و نیروهای امدادی و امنیتی و به علاوه خودروهایی که دارای مجوز تردد هستند، می‌توانند بعد از ساعت ۲۱ شب در شهر رفت و آمد داشته باشند. همچنین تاکسی‌ها، وانت‌ها و کامیون‌ها نیز که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم دارند، هم مجاز به تردد هستند.

وی درخصوص چگونگی فعالیت مجاز تاکسی‌ها بیان کرد: رانندگان تاکسی برای اجازه تردد در شهر لازم است تا ضمن مراجعه به سازمان تاکسیرانی، خودرو خود را آنجا ثبت نمایند و سازمان تاکسیرانی نیز پس از ساماندهی تاکسی‌های ثبت شده شماره آنان را برای فرمانداری اصفهان می‌فرستد و اجازه تردد تاکسی‌ها از این طریق به پلیس اطلاع داده می‌شود.

سرهنگ محمدی گفت: با توجه به وضعیت ایجاد شده برای محدودیت‌های ترافیکی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد همچنان بر طبق سابق لغو بوده و تردد‌ها قبل از ساعت ۲۱ شب به صورت عادی خواهد بود.

وی با اشاره به متخلفانی که طرح منع تردد خودروها را نادیده گرفته‌اند ادامه داد، گفت: جریمه تردد خودروها از فاصله زمانی ۲۱شب تا ۴صبح مبلغ ۲ میلیون ریال است که تنها شامل ترددهای غیرمجازی است که این طرح را نادیده گرفته‌اند و به آن پایبند نیستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ضمن بیان اخبار کذب مبنی بر اینکه هرگونه حادثه و اتفاق متفرقه‌ای که برای خودروهای بدون مجوز در ساعات محدودیت پیش بیاید شامل بیمه نمی‌شود، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد. خبر آن تکذیب می‌شود و شایعه است.

وی با ابراز خرسندی از مردم فهیم اصفهان خاطرنشان کرد: تا به این لحظه که از اجرای طرح می‌گذرد مردم اصفهان بسیار عالی همیاری کردند و واقعا از ساعت ۲۱شب به بعد بیش از ۹۰درصد ترددها کاهش پیدا کرده است و لازم به ذکر است که همان تعداد اندک نیز که فعالیت می‌کنند شامل خودروهای مجاز هستند.

انتهای پیام/ 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.