stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 202042
  • 16 آذر 1399 - 11:50
2
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد؛

آبگرفتگی برخی از منازل گلدیس شاهین‌شهر

آبگرفتگی برخی از منازل گلدیس شاهین‌شهر
قلم/اصفهان_ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آبگرفتگی برخی از منازل گلدیس شاهین‌شهر، گفت: در حال حاضر نیروهای هلال احمر به همراه نیروهای آتش نشانی در حال امدادرسانی به این افراد هستیم.
قلم | qalamna.ir :

داریوش کریمی با اشاره به مهم‌ترین حوادث امروز به دنبال بارش باران و برف در استان اصفهان اظهار داشت: بارندگی در استان از ساعت چهار بامداد آغاز شده است.

وی افزود: بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان را داشتیم که خوشبختانه حادثه ویژه‌ای در این محورها گزارش نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه انحراف خودروی سید مسعود خاتمی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از جمله حوادث گزارش شده در صبح امروز بوده است، ابراز داشت: این خودرو در محور خوانسار به سمت دامنه و بعد از قطعه بابا محمد از جاده منحرف شده است.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه این نماینده مجلس و راننده وی هیچ آسیبی ندیدند و با خودروهای هلال احمر به سفر خود ادامه دادند.

کریمی گرفتار شدن یک خودرو در محور سمیرم را نیز از دیگر امدادرسانی‌های هلال احمر اصفهان از بامداد امروز تاکنون دانست و ادامه داد: سرنشینان این خودرو با خودروهای هلال احمر به محل اسکان منتقل شدند و خودرو نیز از برف خارج شد.

وی در ادامه به آبگرفتگی برخی از منازل گلدیس شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیروهای هلال احمر به همراه نیروهای آتش نشانی در حال امدادرسانی به این افراد هستیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.