stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 203856
  • 19 آذر 1399 - 14:25
2
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبرداد

حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهاد جوانان

حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهاد جوانان
هرمزگان/قلم-مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، در نشست با موسسه مردم نهاد پندارسرای مهر هرمزگان از حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهادجوانان درآذر ماه جاری خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

محمود رضا امیاری در این نشست اظهار داشت: مسائل ‌وجدیت کار سازمان های مردم نهاد برای ما بسیار مهم است و اداره کل ورزش وجوانان در حد توان حمایت ۱۰۰درصدی از سمن ها خواهد نمود و با گذشت ۹ماه از سال توانسته ایم ۱۰۰ ازتعهداتی که وزارت ورزش وجوانان در توسعه مشارکت ها بر عهده استان هرمزگان گذاشته بود را محقق نماییم.

وی افزود: ماباید بدنبال ایجاد کارهای نو باشیم و بستر را برای کارهای جدید و نوآوری فراهم نماییم.

امیاری دراین نشست بیان داشت:اداره کل ورزش وجوانان پشتیبان برنامه ها و ‌کارهای سازمان های مردم نهاد می باشد و سمن ها نیز در حوزه آسیب های اجتماعی و…یاریگر جوانان در مسیرآموزش هامی بایست باشند.

امیاری تصریح نمود:سازمان های مردم نهاد باید نگاه ویژه ای به مسائل و‌مشکلات حوزه جوانان و تعالی خانواده در اجتماع داشته باشند و از ظرفیت و اعتبارات سایر دستگاهها در این راستا بهره ببرند.

وی ضمن تاکید بر استفاده نیروهای جوان بیان نمود:یکی از اولویت های اداره کل ورزش وجوانان استفاده از نیروهای جوان و خلاق و پرانرژی در اداره می باشد.

امیاری بیان داشت: جهت حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد از سوی اداره کل دو مرحله فراخوان داده ایم که در مرحله دوم که همین آذرماه بود بالغ بر۱۸طرح و برنامه از سوی سازمان های مردم نهاد به اداره کل ارسال شده ومورد حمایت مالی قرار گرفت.

در پایان مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به برگزاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد۲۶آذرماه اشاره نمودوگفت: آرزوی موفقیت برای دوتن ازاعضای مجمع جوانان استان هرمزگان که کاندیدای این مجمع هستند را داریم.

 انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.