stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 208226
  • 28 آذر 1399 - 12:51
0
در هشت‌ماهه نخست امسال اتفاق افتاد:

رشد ۴۰۶ درصدی کاریابی مددجویان کمیته امداد قم

رشد ۴۰۶ درصدی کاریابی مددجویان کمیته امداد قم
طی هشت‌ماهه نخست امسال ۱۷۲ مددجو به مراکز تولدی و خدماتی جهت اشتغال معرفی شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰۶ درصد رشد داشته است.
قلم | qalamna.ir :

سایت خبری کمیته امداد، مهرداد مصلح، معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جهش تولید در کشور تأمین نیروی کار آن‌هاست گفت: با معرفی مددجویان کمیته امداد به این مراکز نه‌تنها در اشتغال و درآمدزایی آن‌ها نقش ایفا می‌کنیم بلکه نیروی کار کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی و مراکز خدماتی هم تأمین می‌شود.
وی بابیان اینکه در سال گذشته تنها ۳۴ نفر به مراکز تولیدی و خدماتی معرفی‌شده بودن گفت: امسال با معرفی ۱۷۲ نفر برای اشتغال ۵۱ درصد از برنامه سال ۹۹ محقق شد که رشد آن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰۶ درصد است.
مصلح شعار اشتغال این نهاد را ( اشتغال امداد، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ) عنوان و اظهار کرد: صاحبان مشاغل و کارفرمایان با به‌کارگیری مددجویان این نهاد می‌توانند به تحقق این شعار کمک شایانی کنند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای اشتغال مددجویان، به صاحبان مشاغل و کارفرمایان بسته تشویقی اهدا می‌کند تصریح کرد: این بسته‌های تشویقی به سه شکل تعریف و به آن‌ها تقدیم می‌شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم بابیان اینکه نوع اول این بسته‌های تشویقی ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به افرادی است که از مددجویان به‌عنوان نیروی کار استفاده کنند گفت: این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال و به‌صورت قرض‌الحسنه هفت‌ساله خواهد بود.
وی پرداخت دوساله حق بیمه کارفرمایان توسط کمیته امداد را به‌عنوان نوع دوم این بسته‌های تشویقی عنوان کرد و گفت: درصورتی‌که طرح موردنظر دانش‌بنیان باشد، هر دو بسته تشویقی به آن تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.