stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۷ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 6 June , 2024
  • کد خبر : 208794
  • 29 آذر 1399 - 12:45
1

پیروزی بانوان فوتبالیست سپاهان برابر همیاری

پیروزی بانوان فوتبالیست سپاهان برابر همیاری
قلم/اصفهان_ در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان که هفته گذشته برد خوبی را مقابل شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی کسب کرده بود این هفته مقابل همیاری قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

مصدومیت کاپیتان اصفهانی تیم ملی هندبال، پیروزی ذوب‌آهن در لیگ والیبال بانوان و برد سپاهان در لیگ فوتبال بانوان از جمله خبرهای ورزشی اصفهان در چند روز گذشته بود.

تیم هندبال بوزائو در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ رومانی توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ از سد تیم رشتیسا عبور کند. اله‌کرم استکی، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران که عضو تیم بوزائو است در جریان این مسابقه از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد؛ استکی تاکنون موفق شده ۵۱ گل برای تیم باشگاهی خود به ثمر برساند.

گفته می‌شود استکی پیش از این هم از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت بود و تشدید این مصدومیت در بازی روز گذشته موجب شکستن مچ دست این بازیکن ایرانی شد؛ به نظر می‌رسد استکی حداقل یک ماه باید دور از میادین باشد و به این ترتیب تا نیم فصل نمی‌تواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان که هفته گذشته برد خوبی را مقابل شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی کسب کرده بود این هفته مقابل همیاری قرار گرفت.

سپاهان نیمه اول را بازنده به رختکن رفت اما موفق شد با ۲ گل هاجر دباغی در نیمه دوم، ۲ بر یک برنده این دیدار باشد.

برد بانوان ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر والیبال

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان در گروه B آغاز شد که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر به مصاف هم رفتند.

ذوب‌آهن که با یک باخت در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، حریفش را ۳ بر صفر مغلوب کرد؛ شاگردان صادقی در دیدار امروز با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۵ خجسته را مغلوب کردند.

یک برد و یک باخت برای تیراندازان سپاهان

هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در ماده ریکرو برگزار شد. در هفته اول دانشگاه آزاد با نتیجه ۵ بر صفر فولاد سپاهان را شکست داد؛ در هفته دوم فولاد سپاهان ۴ بر یک نفت امیدیه را برد.

رضایی ریالی برگشت

چندی پیش با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رحمان رضایی به دلیل برخی اظهارات تا اطلاع ثانوی از همراهی ذوب‌آهن محروم شد.

اما طبق تصمیم جدید فدراسیون فوتبال محرومیت سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به جریمه نقدی تبدیل شده و به همین خاطر رضایی مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیمش در بازی مقابل استقلال نداشت. این تصمیم ۲ روز گذشته به باشگاه ذوب‌آهن اعلام شده است.

سپاهان به جای فینالیست آسیا به مصاف هرمزگانی‌ها رفت

با توجه به لغو دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر، زردپوشان در دیداری تدارکاتی در زمین چمن مجموعه باغ فردوس میزبان تیم فولاد هرمزگان بودند؛ سپاهان در هر نیمه این دیدار با ترکیبی کاملاً متفاوت به میدان رفت و در پایان موفق شد فولاد هرمزگان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال رقم خورد؛
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.