stat counter
تاریخ : جمعه, ۴ خرداد , ۱۴۰۳ Friday, 24 May , 2024
  • کد خبر : 211777
  • 04 دی 1399 - 13:57
2
رئیس سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن کرمانشاه:

به دنبال تبدیل ایده های نخبگان بسیجی به محصول صنعتی هستیم

به دنبال تبدیل ایده های نخبگان بسیجی به محصول صنعتی هستیم
کرمانشاه/قلم: مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: به دنبال تبدیل ایده های نخبگان بسیجی به محصول صنعتی هستیم که نیاز به ورود فعال بانکی همچون رسالت است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، نشست هم اندیشی مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با مدیر شعب بانک رسالت استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست سرهنگ فرزاد امیری مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعت معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت مروج و احیا کننده امر پسندیده قرض الحسنه است که سفارش اسلام بوده و بارها نیز به آن تاکید شده است، این بانک را پیشرو تحقق بانکداری اسلامی و بانک داری الکترونیک دانست و اظهار داشت: این ویژگی‌های ممتاز با تلفیق جامعه هدف بسیج مهندسین صنعت و معدن که نیرویی فعال، با نشاط و همیشه در صحنه می باشد، می تواند در امور تحقیقاتی و آموزشی با مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت همکاری بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: در راستای مصوبات و تصمیمات قرارگاه صنعت معدن انرژی سپاه برای عملی کردن شعار جهش تولید در تلاشیم با احیا و ایجاد کارگاه های صنعتی زود بازده و اشتغال زایی به ویژه در صنایع خرد، به دنبال تبدیل ایده های نخبگان بسیجی به محصول صنعتی هستیم که نیاز به ورود فعال بانکی همچون رسالت است.

در ادامه این نشست مهندس شهریار سعیدی پور مدیر شعب بانک رسالت استان نیز به تشریح فعالیت و خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به ویژه در حوزه بانکداری اجتماعی پرداخت و آمادگی بانک رسالت را جهت همکاری با بسیج در راستای اشتغال زایی و کمک به صنایع استان اعلام نمود.

گفتنی است در همین راستا به زودی توافقی فی مابین جهت عملیاتی نمودن زمینه های همکاری مشترک امضا می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.