stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 211783
  • 04 دی 1399 - 14:05
1
رییس جمهور در افتتاح‌ طرح‌های ملی وزارت نفت:

ظهور و بروز قدرت ملی در غرب کشور

ظهور و بروز قدرت ملی در غرب کشور
قلم- رییس جمهور مطرح کرد: این قدرت ملی است که امروز ظهور و بروز پیدا می کند، در هفته های پیش در شرق ایران و امروز نیز در غرب کشور و  امروز همه دست در دست همه دادند تا شاهد توفیقات بزرگ باشیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در افتتاح‌ طرح‌های ملی پتروشیمی در سه استان ایلام، آذربایجان غربی و همدان در سی و هشتمین هفته از پویش ملی جهش تولید، مطرح کرد: این قدرت ملی است که امروز ظهور و بروز پیدا می کند، در هفته های پیش در شرق ایران و امروز نیز در غرب کشور و  امروز همه دست در دست همه دادند تا شاهد توفیقات بزرگ باشیم.

وی با تصریح بر اینکه وقتی این صنعت عظیم را در کشور مشاهده می کنیم، در واقع قدرت ایران را می بینیم، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ در همه زمینه ها از جمله در عرصه صنعت اقدامات بزرگی انجام داده است.

رییس جمهور ادامه داد: کسی نمی تواند نسبت به این ملت حرفی بزند چراکه مردم ایران تسلیم توطئه‌های دیگران نمی شوند.

وی، به همه فرماندگان جنگ اقتصادی و مدیران بزرگی که  طرح‌های پتروشیمی را در ایران اجرا و به دست فرزندان ایران ساخته و تکمیل شد، تبریک گفت و افزود: بیش از ۷۰ درصد این طرح ها ساخت دست ایرانی است و برنامه ریزی، اجرا و همه کارهای مربوط به این طرح ها به دست جوانان کشورمان به انجام رسیده است.

روحانی، این وضعیت را افتخاری بزرگ و ضربه بزرگی به استکبار جهانی برشمرد و افزود: آن ها می خواستند این روزها ایران تعطیل و همه کارخانه ها بسته شود، تصور خام آن ها این بود که مردم در صف‌های طولانی برای گرفتن نان و مواد غذایی و ضروری زندگی باشند که چنین هدفی در ایران در این سه سال جنگ اقتصادی اتفاق نیفتاد و اگر این جنگ ۳۰ سال هم به طول بیانجامد، باز هم مردم ایستادگی می کنند.

رییس جمهور با بیان این که اگر چه عمر این جنگ به پایان رسیده است و آن کسی که فرماندهی شرورانه این جنگ را به دست گرفته بود، در هفته‌های آخر عمر سیاسی خود است، تصریح کرد: این ملت برای همیشه تاریخ زنده و سربلند خواهند بود، چنانکه در طول تاریخ نیز سربلند بوده اند.

وی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: مردم ما می‌دانند که دشمنان هدف های بسیاری را دنبال می کردند اما  بخش نفت و بانک دو هدف اصلی دشمنان بود و در جنگ اقتصادی هدف بمباران روزانه دشمن قرار گرفت اما این سرافرازان به خوبی در این دو حوزه ایستادند و در سال ۹۹ تا پایان سال ۱۷ طرح پتروشیمی را افتتاح خواهیم کرد که امروز دهمین طرح آن افتتاح شد و در ماه های پیش رو ۷ طرح باقی مانده افتتاح خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه همدان استانی بزرگ، مهم، با سابقه و تاریخی است از همه کسانی که در راه آبادانی ایران به ویژه همدان تلاش می کنند، نیز قدردانی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.