stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 211914
  • 05 دی 1399 - 2:08
4
در مرحله پنجم اهدای کمک جهیزیه در سال ۹۹ :

۳۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی اهدا شد

۳۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی اهدا شد
۳۷۱ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان قم از جهیزیه اهدایی این نهاد، با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) مراسم اهدای ۳۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی با حضور آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب (س) استان قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار گردید.
پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال پنج مرحله کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است گفت:
در مرحله پنجم که از ۱۷ ربیع الاول تا میلاد حضرت زینب (س) برنامه ریزی شده بود ۳۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و غیر تحت حمایت اهدا شد که ۲۷۸ مورد از آنها مربوط به نوعروسان تحت حمایت است.
وی با بیان اینکه امسال به علت بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها مراجعه نیازمندان به این نهاد ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته شده است افزود: ۲۷۸ فقره از این کمک جهیزیه ها، به نوعروسان نیازمند غیر تحت حمایت اهدا شد.
میرشکار با بیان اینکه کمک جهیزیه های اهدایی امسال با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان بوده است گفت: ۲۳۹ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و هفت میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان از محل کمک های مردمی و خیران تأمین شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قم از رشد ۹۲ درصدی کمکهای مردمی در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: این رقم با شرایط اقتصادی امروز جامعه، اعتماد مردم و خیران به این نهاد را نشان می دهد که از مردم و خیران قدردانی می کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قم از آموزشهای قبل از ازدواج نوعروسان توسط این نهاد، آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد و گفت: هدف از این آموزشها تحکیم بنیان خانواده و پایداری ازدواج آنها است.
میرشکار با اشاره به اینکه کمیته امداد به پسران تحت حمایت هم هدیه ازواج می دهد گفت: امسال به ۱۶۱ نفر از پسران تحت حمایت نیز ۴۸۴ میلیون تومان هدیه ازواج پرداخت شده است.
انتهای پیام/

  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.