stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 216879
  • 13 دی 1399 - 15:22
3
عضو تیم ملی کاراته شین رزم ذوالفقار ایران:

کسب عناوین مهم جهانی اولویت ورزشی ام است

کسب عناوین مهم جهانی اولویت ورزشی ام است
قلم_مرکزی_ عضو تیم ملی کاراته شین رزم ذوالفقار ایران گفت: کسب عناوین مهم جهانی اولویت ورزشی ام است.
قلم | qalamna.ir :

عضو تیم ملی کاراته شین رزم ذولفقار ایران گفت: برافراشته نگه داشتن پرچم ایران از مهمترین اهدافم است، بدون حمایت مدیران ورزشی پله های ترقی را سپری کرده ام.
سنسی خوانساری در گفتگو با خبرنگار قلم ابراز کرد: از سن ۶ سالگی ورزش رزمی را با مشورت و مربیگری پدرم آغازکرده ام و ۱۲ سال است که به صورت حرفه ای کاراته آزاد کار میکنم.
وی افزود: در سال ۲۰۱۱ موفق به کسب مقام سوم مسابقات بین المللی ارمنستان شدم و کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی باکو سال ۲۰۱۳ و کسب مقام سوم مسابقات سراسری ژاپن در سال ۲۰۱۵ از دیگر عناوینی است که طی این سال ها بدست آورده ام.
مربی جوان کاراته ایران ادامه داد: کاراته را در باشگاه و درمنزل و در تمام اوقات فراغت کودکی و نوجوانی زیر نظر پدرم استاد کانچو خونساری ، بنیانگذار سبک شین رزم ذوالفقار با تمرین های فشرده و سخت طی کردم و همچنان با تجربه های پدر در حال آموزش و طی درجات مختلف ورزشی هستم .
عضوتیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران که دارای مدرک مربیگری درجه ۳ فدراسیون کاراته نیز است، با گلایه مندی از عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان از ورزش های رزمی، بیان کرد: ورزش های رزمی مظلوم واقع شده اند و حتی مورد حمایت های تشویقی و معنوی نیز قرار نمی گیرند، در صورتی که اراک در ورزش کاراته دارای استعدادهای درخشانی است که در صورت حمایت های بیشتر میتوانند سکوهای جهانی را نیز فتح کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.