stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 217040
  • 13 دی 1399 - 15:18
0
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان:

استفاده از مازوت در نیروگاه‌های اصفهان تکذیب شد

استفاده از مازوت در نیروگاه‌های اصفهان تکذیب شد
قلم/اصفهان_ مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان استفاده از مازوت در نیروگاه‌های اصفهان تکذیب شد، گفت: استفاده از مازوت را در صنعت سیمان داریم اما این مواد به عنوان سوخت استفاده نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سید مهدی میرجهانیان صبح شنبه در نشست خبری با موضوع آلودگی هوا با بیان اینکه از اول آذر ماه تاکنون ۱۶ روز هوای ناسالم برای عموم و ۳۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را داشته‌ایم، اظهار داشت: کاهش پنج درجه‌ای دما در استان اصفهان را داریم از اینرو تردد شهری با افزایش روبه‌رو است و این امر در شرایط فعلی بسیار آزار دهنده است.

وی با بیان اینکه اثرات آلودگی هوا بر روی بدن بسیار پیچیده است، ادامه داد: این آلودگی آسیب‌های زودبازدهی هم دارد که تشدید علائم تنفسی، ضربان نامنظم قلب و … از جمله این علائم است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه غلظت ذرات ۲.۵ میکرون در شهر اصفهان قابل مشاهده است، ادامه داد: مردم باید به این امر توجه داشته باشند و از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

وی با بیان استفاده از مازوت در نیروگاه‌های اصفهان تکذیب شد، گفت: استفاده از مازوت را در صنعت سیمان داریم اما این مواد به عنوان سوخت استفاده نمی‌شود.

میرجهانیان با بیان اینکه استان اصفهان استانی صنعتی است و فعالیت برخی از صنایع ناگزیر است، ابراز داشت: باید همکاری مردم را داشته باشیم تا کمتر شاهد آسیب باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.