stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 217137
  • 13 دی 1399 - 23:52
2
رئیس اداره میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی ملایر خبر داد:

تهیه سند راهبردی چهار ساله توسعه مبلمان‎ منبت شهر جهانی ملایر

تهیه سند راهبردی چهار ساله توسعه مبلمان‎ منبت شهر جهانی ملایر
قلم/ همدان- رئیس اداره میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی ملایر از تهیه سند راهبردی چهارساله توسعه مبلمان‎منبت شهرجهانی ملایر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به  نقل از روابط‎ عمومی اداره میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: با عنایت به فرارسیدن اولین سالروز ثبت ملایر به عنوان شهرجهانی مبلمان‎منبت در شورای‎جهانی صنایع‎دستی، چهارمین جلسه ستاد ارتقاء شاخص‎های شهرجهانی مبلمان‎منبت با حضور مدیرکل میراث‎فرهنگی،گردشگری و صنایع‎دستی استان همدان در سالن شهید حیدری فرمانداری ویژه شهرستان ملایر برگزار و در این جلسه مسئولان کمیته‎های ستاد ارتقاء شهرجهانی ملایر عملکرد یکساله خود را بیان کردند.
رئیس اداره میراث‎فرهنگی،گردشگری و صنایع‎دستی ملایر گفت: اخذ مجوز هنرستان چوب توسط دانشگاه آزاد، جانمایی و نصب کتیبه شهر جهانی مبلمان، تهیه سند راهبردی چهار ساله توسعه مبلمان‎منبت ملایرتوسط شهرداری، توسعه بیست هکتاری شهرک خوشه مبلمان، توافق نامه تسهیلات فروش مبلمان با بانک کشاورزی از فعالیت‎‌های ستاد ارتقاء شاخص‎های شهرجهانی ملایردر یکسال گذشته است.
جلیلی خاطرنشان کرد: ملایر یکی از موفق‎ترین شهرهای ملی و جهانی بوده که حرکت مستمر و رو به پیشرفتی داشته و پس از یک سال از جهانی شدن موضوع فعالانه در حال پیگیری است.
وی در ادامه افزود: جهانی شدن ملایر نقطه شروع مجددی است تا بتوانیم این هنر را با رونق بیشتری ادامه داده و در مقیاس جهانی خاستگاه این هنر شویم. 
گفتنی است؛ در پایان این جلسه از اعضای کمیته ستاد ارتقاء شهر جهانی مبلمان منبت ملایر تجلیل شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.