stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 217294
  • 14 دی 1399 - 12:07
2
عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان عنوان کرد؛

توجه به کارمندان و کهنسالان از نیازهای ضروری کشور

توجه به کارمندان و کهنسالان از نیازهای ضروری کشور
قلم/ اصفهان: استاد تربیت بدنی و ورزش دانشگاه اصفهان گفت: توجه هر چه بیشتر به اقشاری مانند کارمندان و کهنسالان از نیازهای ضروری در کشور به شمار می‌رود که باید برای آن بیش از گذشته برنامه ریزی شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم اصفهان، مسعود نادریان جهرمی اظهار داشت: این رویکرد همکاری‌های دولتی و بخش خصوصی را افزایش می‌دهد و فعالان بیشتری را به حوزه ورزش وارد خواهد کرد.

وی با تاکید بر کاهش نقش دولت در ورزش ادامه داد: باید بپذیریم که همچون دیگر کشورها ما باید ورزش را به صورت خصوصی و نه دولتی دنبال کنیم و بطور قطع پیشرفت ورزش منوط به خصوصی‌سازی آن و بهبود نقش آفرینی سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان نگاه دو سویه به ورزش قهرمانی و همگانی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نظام جامع باشگاه‌داری فقط به سود ورزش قهرمانی نیست بلکه مزایایی برای ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا می‌کند زیرا در مجموع به رونق ورزش از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری منجر می‌شود.

نادریان به لزوم تدوین آیین‌نامه و شیوه‌نامه‌های شفاف در نظام جامع باشگاه‌داری اشاره و تصریح کرد: موضوع عدالت توزیعی به معنای تخصیص عادلانه منابع باید در ورزش ایران دنبال شود و برای آن برنامه‌های مدون داشته باشیم.

وی درآمدزایی بهتر را از مزایای نظام جامع باشگاه‌داری دانست و گفت: واگذاری موثر امور به بخش خصوصی و توانمندسازی باشگاه‌ها افزایش سطح درآمد آنان را در پی خواهد داشت به گونه‌ای که هزینه‌های دولت در این بخش بطور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

استاد تربیت بدنی و ورزش دانشگاه اصفهان ادامه داد: توجه هر چه بیشتر به اقشاری مانند کارمندان و کهنسالان از نیازهای ضروری در کشور به شمار می‌رود که باید برای آن بیش از گذشته برنامه ریزی شود.

لایحه نظام جامع باشگاه‌داری در جمهوری اسلامی ایران آذر امسال تقدیم هیات وزیران شد.

لایحه‌ نظام جامع باشگاه‌داری دارای ۲۰ ماده است که علاوه بر ذکر تعاریف، اهداف و ساختار نظام جامع و ارکان آن نیز ذکر و وظایف به تفکیک مشخص و به نقش دولت، نهادهای عمومی و همچنین حمایت‌ها و تسهیلات توجه شده است.

دست کم ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.