stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 217550
  • 14 دی 1399 - 13:00
3

رحمت الله فیروزی: پیگیر افزایش ناگهانی عوارض آزاد راه‌ها هستم

رحمت الله فیروزی: پیگیر افزایش ناگهانی عوارض آزاد راه‌ها هستم
قلم/ اصفهان: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس در خصوص افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها، گفت: امروز این موضوع را از وزارت راه و شهرسازی و از حوزه معاونت زیرساخت و آزادراه‌ها پیگیری خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از اصفهان، رحمت الله فیروزی اظهار داشت: قبل از گران کردن نرخ عوارض آزادراه‌ها باید دلایل افزایش این قیمت را به اطلاع عموم می‌رساندند و بدون اطلاع رسانی و توجیه درست، افزایش نرخ عوارض به این شکل کار درستی نیست.

وی درخصوص افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها، گفت: امروز این موضوع را از وزارت راه و شهرسازی و از حوزه معاونت زیرساخت و آزادراه‌ها پیگیری خواهیم کرد که چرا ناگهانی عوارض آزاد راه‌ها افزایش یافته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این افزایش قیمت‌ها در ادامه نابسامانی‌هایی است که در کشور وجود دارد و نبود نظارت بر قیمت‌ها و رسیدگی به موقع مسئولان یکی از عوامل این مشکلات است.

فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: البته آزادراه‌ها هم برای تأمین مخارج خود، آسفالت راه‌ها و نوسازی جاده‌ها نیاز به بودجه کافی دارند، وقتی قیمت بیشتر اجناس گران می‌شود طبیعی است که عوارض جاده‌ها هم گران شود، اما نکته مهم این است که قبل از گران کردن عوارض آزادراه‌ها باید دلایل افزایش این قیمت را به اطلاع عموم می‌رساندند و بدون اطلاع‌رسانی و توجیه درست، افزایش نرخ عوارض به این شکل کار درستی نیست.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.