stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 217698
  • 14 دی 1399 - 15:10
1
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد؛

شهر سفید یا قرمزی نداریم/ رفع محدودیت تردد میان شهرهای اصفهان

شهر سفید یا قرمزی نداریم/ رفع محدودیت تردد میان شهرهای اصفهان
قلم/اصفهان: سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت آموزش در شهرهای زرد همچنان به شکل غیرحضوری و نماز جمعه هم در این شهرها برگزار نخواهد شد، اما محدودیت تردد از شهر زرد به زرد را نداریم.
قلم | qalamna.ir :

قلم از اصفهان، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: هم‌اکنون تمام شهرهای استان اصفهان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد هستند پس محدودیت تردد از شهر زرد به زرد را نداریم.

حجت‌الله غلامی در خصوص وضعیت رنگ‌بندی استان از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از اول این هفته تمام شهرهای استان اصفهان زرد شده‌اند و هم‌اکنون هیچ شهر سفید یا قرمزی نداریم. بنابراین این شهرها مشمول محدودیت‌های شهرهای زرد هستند که بر این اساس تنها مشاغل گروه ۴ اجازه فعالیت ندارند و تمام مشاغل گروه‌های یک، ۲ و ۳ مجاز به فعالیت در این شهرها هستند.

وی افزود: وضعیت آموزش در شهرهای زرد همچنان به شکل غیرحضوری و نماز جمعه هم در این شهرها برگزار نخواهد شد، اما محدودیت تردد از شهر زرد به زرد را نداریم و برای مثال می‌توانیم از اصفهان به اردستان برویم، منتها ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح برای ۱۰ شهر استان وجود دارد تا ستاد استانی مقابله با کرونا مجدداً تشکیل جلسه دهد که بر این اساس ممنوعیت تردد در ساعات ذکر شده در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شهرضا، آران و بیدگل، فلاورجان، زرین‌شهر و مبارکه اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: البته تردد و ورود پلاک‌های غیربومی استان‌های نارنجی و قرمز به داخل استان اصفهان ممنوع است.

غلامی با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری و هرگونه مراسم دیگری تا اطلاع ثانوی ممنوع است، تصریح کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تخلف در هر زمینه‌ای دوباره شرایط را به سمت وضعیت نارنجی و قرمز سوق می‌دهد. هم‌اکنون در مرز وضعیت زرد و نارنجی هستیم و با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی، عادی انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به سمت وضعیت نارنجی سوق پیدا می‌کنیم، به همین دلیل باید برای رعایت حال همگان، رونق مشاغل و استان تلاش کنیم دستورالعمل‌ها را دقیق رعایت کنیم تا به سوی شرایط سفید برویم.

وی در خصوص تخلف برخی خودروها از ساعت ۹ شب به بعد، خاطرنشان کرد: این متخلفان بدون شک مشمول جریمه می‌شوند و پلیس با آنان برخورد می‌کند و از این هفته شدت عمل بیشتری برای نظارت بهتر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.