stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 218162
  • 15 دی 1399 - 15:38
7
معاون سازمان صمت عنوان کرد:

دو کارخانه تولید روغن خوزستان ظرفیت کافی ندارد

دو کارخانه تولید روغن خوزستان ظرفیت کافی ندارد
خوزستان/قلم: معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت خوزستان با اشاره به مشکلات تامین روغن گفت: دو کارخانه تولیدکننده روغن در استان خوزستان، ظرفیت و توانایی تولید به میزان مصرف استان را ندارند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از خوزستان، رحمان ناصریان با اشاره به کمبود روغن در بازار اظهار کرد: دو کارخانه تولیدکننده روغن در استان خوزستان، ظرفیت و توانایی تولید به میزان مصرف استان را ندارند. ما نیز بر اساس سهمیه‌ای که از مرکز اعلام می‌شود، اقدام به جذب و توزیع سهمیه می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر متاسفانه با کاهش واردات نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو هستیم و میزان روغن خامی که باید در اختیار کارخانه‌های کشور قرار بگیرد، در اختیار کارخانه‌ها قرار نگرفته است. از وضعیت تمام استان‌های کشور گزارشی تهیه کرده‌ام و مشاهده شده که کمبود روغن در کل کشور اتفاق افتاده است و مختص به استان خوزستان نیست.

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: روز گذشته (۱۴ دی‌ماه) رؤسای تمامی سازمان‌های صمت از سراسر کشور از جمله جناب آقای نظری از خوزستان در جلسه وزارتخانه حضور داشتند؛ امیدواریم در جلسه تنظیم بازار کشور این موضوع تعیین تکلیف شود.

ناصریان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به فروش اجباری اقلام در فروشگاه‌ها در ازای خرید روغن، گفت: فروش کالاهای دیگر در کنار روغن تخلف است و با این تخلفات حتما برخورد خواهد شد. مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صمت، همکاران ما را در بازرسی و نظارت سازمان از این تخلفات مطلع کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.