stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 230726
  • 10 بهمن 1399 - 15:00
3

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال برای فاضلاب بندرماهشهر و بندرامام

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال برای فاضلاب بندرماهشهر و بندرامام
خوزستان - نماینده مردم بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) در مجلس از اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل و احداث فاضلاب شهری بندرماهشهر و شهرک های اطراف آن و یک هزار میلیارد ریال برای بخش بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پس از بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی‌ها و سیلاب‌های ایجاد شده در شهرستان بندرماهشهر به خصوص بخش بندرامام خمینی، تعداد بسیار زیادی از مسئولین لشکری و کشور در شهرستان بندرماهشهر حاضر شدند.

حال پس از گذشت چند ماه نماینده مردم بندرماهشهر و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس و دولت به شهرستان بندرماهشهر خبر داده است.

حبیب آقاجری اظهار داشت: باتوجه به مذاکرات و نامه نگاری‌های انجام شده با ‌قالیباف رئیس مجلس، ایشان دستور دادند که موضوع اختصاص اعتبار برای تکمیل و احداث فاضلاب شهرستان بندرماهشهر در کمیسیون تلفیق مجلس مطرح شود.

وی افزود: در کنار آن با پیگیری صورت گرفته، معاون وزیر نیرو برای حل این موضوع نامه‌ای به رئیس جمهور زدند که متاسفانه اقدامی از سوی رئیس جمهور صورت نگرفت.

نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر با اشاره به پیگیری‌های استاندار استان خوزستان بیان کرد: پس از آن بنده موضوع را با آقای شریعتی مطرح کرده و در نتیجه این موضوع در جلسه‌ای که با حضور مدیران وزارت نیرو و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تصویب شده است.

وی گفت: برای تکمیل و احداث فاضلاب بندرماهشهر و شهرک‌های اطراف آن ۲۰۰ میلیارد تومان و برای فاضلاب بندرامام خمینی ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم این اعتبار به زودی عملیاتی شده و مشکل فاضلاب شهرستان بندرماهشهر به صورت کامل حل شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.