stat counter
تاریخ : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024
  • کد خبر : 231385
  • 11 بهمن 1399 - 14:43
9

کسب رتبه درجه یک توسط بیمارستان امام خمینی ره اهواز در برنامه اعتباربخشی بیمارستان های ایران

کسب رتبه درجه یک توسط بیمارستان امام خمینی ره اهواز در برنامه اعتباربخشی بیمارستان های ایران
خوزستان - در پی بازدیدهای اعتبار بخشی بیمارستانی توسط ارزیابان ارشد وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی ره اهواز و بررسی نتایج ارزیابی بیمارستان های سراسر کشور، این بیمارستان موفق به کسب امتیاز درجه یک از سوی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی براساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام خمینی ره از کسب امتیاز درجه یک برای این بیمارستان براساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی خبر داد.

کرامت جاودان زاده معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دوره ۹۷-۹۸ اعتباربخشی بیمارستان های ایران این مرکز اقدامات بسیار مناسبی در جهت ارتقاء کیفیت هتلینگ و اجرای استاندارد سنجه های اعتبار بخشی در این بیمارستان انجام شد که رضایتمندی بالایی در بین بیماران، همراهان آنها و همچنین کادر درمان بیمارستان بوجود آمد.

وی ادامه داد: در پی بازدیدهای اعتبار بخشی بیمارستانی توسط ارزیابان ارشد وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی ره اهواز و بررسی نتایج ارزیابی بیمارستان های سراسر کشور، این بیمارستان موفق به کسب امتیاز درجه یک از سوی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی براساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام خمینی ره اهواز با تقدیر از حمایت های از ریاست، هیات رییسه محترم دانشگاه و مدیران بیمارستان، افزود: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه کلیه پزشکان، پرستاران و پرسنل ستادی و دیگر نیروهای درمانی، در راستای پیشرفت و سربلندی این مرکز درمانی است.

وی افزود: اهمیت کسب این موفقیت در این است که هر چه درجه و رتبه اعتباری بیمارستان بالاتر باشد، مبین این است که خدمات رسانی به بیماران به نحوه مطلوب انجام گرفته و این امر مهم علیرغم وجود تمام مشکلات از جمله کمبود فضای فیزیکی و کمبود نیروی انسانی با همت جمعی کلیه پرسنل تلاشگر و دلسوز این مجموعه به تحقق پیوست.

کرامت جاودان زاده در پایان افزودند: امیدواریم همچنان در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مراجعان، ارتقای نظام مدیریت اطلاعات بیمارستانی، افزایش بهره وری در مدیریت بیمارستان‌ و با توجه به منشور حقوق بیمار و سایر ملاحظات اخلاقی بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، موجب شویم در حیطه خدمات بهداشتی و درمانی بیش از پیش موفق باشیم.

لازم بذکر است که اعتباربخشی بیمارستان های ایران در این دوره بر اساس ایتم های کلی همچون رهبری و مدیریت، حمایت از گیرنده خدمت و مراقبت و درمان صورت گرفته که خود شامل محورهایی همچون رهبری و مدیریت کیفیت، مدیریت خطر حوادث و بلایا، مدیریت منابع انسانی و سلامت حرفه ای، بهداشت محیط، فناوری و مدیریت اطلاعات سلامت، مدیریت خدمات پرستاری، مدیریت تجهیزات پزشکی، تامین تسهیلات برای گیرندگان خدمت، احترام به حقوق گیرنده خدمت، مراقبت های عمومی بالینی، مراقبت های حاد و اورژانس، مراقبت های جراحی و بیهوشی، مراقبت های مادر و نوزاد، پیشگیری و کنترل عفونت، مدیریت دارویی، خدمات تصویر برداری، خدمات آزمایشگاه، طب انتقال خون و خدمات سرپایی می باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.