stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 238961
  • 23 بهمن 1399 - 2:39
0
لزوم حفظ احترام جایگاه شهید حاج "قاسم سلیمانی"

چگونه یک پروژه ناتمام افتتاح می‎شود؟/ کلاه اداره ورزش بر سر وزیر رفت!/ خانه جوان کرمانشاه کامل نشده افتتاح شد!

چگونه یک پروژه ناتمام افتتاح می‎شود؟/ کلاه اداره ورزش بر سر وزیر رفت!/ خانه جوان کرمانشاه کامل نشده افتتاح شد!
وقتی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در تکمیل ساختمان خانه جوان استان کوتاهی کرده و با این حال آن را برای افتتاح به وزیر ورزش و جوانان معرفی می کند؛ در نهایت چند روز پس از افتتاح، مسئولین اداره ورزش و جوانان نسبت به ناتمام بودن این ساختمان اذعان می کنند.
قلم | qalamna.ir :

بدون شک ساخت خانه جوان در ۸ طبقه آن هم در استانی چون کرمانشاه موجب افتخار است و شاید بخش چشمگیری از مشکلات جوانان فعال در بخش های مختلف و اثر گذار در رابطه با فعالیت های حوزه جوانان استان را برطرف کند، جوانان مستعد کرمانشاهی که سالهاست از چنین مکانی بی بهره مانده و اندیشه های سازنده آنها نیز در این سالها دیده نشده که با ساخت خانه جوان امید است همه جوانان در سراسر استان با هر سلیقه و نظری که دارند بتوانند از مکانی که متعلق به آنهاست استفاده کنند و به بحث و گفت و گو بپردازند و چه بسا خروجی این فرصت ها موجب تصمیمات بهتری در اداره این استان محروم شود. اما اینکه در اولین قدم در الگو سازی برای جوانان در جلوه دادن چیزی که حقیقت ندارد بکوشیم شاید مسیر درستی را انتخاب کرده نباشیم!

بزرگترین "خانه جوان" کشور در کرمانشاه افتتاح شد

تنها عکس موجود از افتتاحیه بزرگترین خانه جوان کشور در ۸ طبقه!

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  ۱۷ بهمن همزمان با ششمین روز ایام دهه مبارک فجر، در سفر به استان کرمانشاه بزرگترین خانه جوان کشور با نام شهید حاج “قاسم سلیمانی” را افتتاح کرد.

پنج روز بعد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان پرده از راز افتتاحیه بی سر و صدا و تصویر بزرگترین خانه جوان کشور با ۸ طیقه در کرمانشاه برداشت. او در بخشی از این مصاحبه گفته در حال حاضر چهار طبقه از این خانه آماده است و چهار طبقه دیگر همچنان ناتمام مانده و علاوه بر اینکه تجهیزات اداری ندارد، آسانسور آن نیز موتور و کابین ندارد! همچنین او گفته “در طبقه ۴ سالن کنفرانس جلسات پیش بینی شده که اگر تکمیل شود یک سری تجهیزات می خواهد!”

نکته جالب اینکه معاون امور جوانان در مصاحبه ای با ایسنا در روز افتتاحیه گفته “سال گذشته با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان ساختمان نیمه کاره هشت طبقه ای در یکی از بهترین محلات شهر برای احداث این پروژه خریداری شده است.”

با این تفاسیر یک ساختمان نیمه کاره را خریداری کرده اند و طی این مدت اداره کل ورزش و جوانان استان در اتمام باقیمانده آن نیز ناتوان بوده و با وضعیتی که در بالا از آن یاد شد خانه جوان استان را ناتمام افتتاح کرده اند!

علاوه بر اینها اگر قدری به عقب برگردیم، در تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۸ در سفر وزیر ورزش به کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح خانه جوانان کرمانشاه در دهه فجر امسال خبر داده و گفته بود “این پروژه اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است!” 

در هر حال از ۸۵درصد پیشرفت در سال ۹۸ و افتتاح در سال ۹۹ ؛ یک ساختمان ناتمام مانده که آسانسور ندارد و ۴ طبقه آن نیز تکمیل نشده است.

به اعتقاد نگارنده وقتی نام خانه جوان استان را شهید حاج “قاسم سلیمانی” می گذارند، بیش از هر چه حفظ احترام و منزلت این سردار شهید عظیم الشان کشور مان ضروری است و افتتاح آن پیش از اتمام کامل شاید کار صحیحی نبود.

دو تصویر زیر مربوط به طبقه همکف و نخست است که به خبرنگار اجازه بازدید از طبقات و ثبت تصاویر بیشتر از وضعیت حقیقی این خانه داده نشد!

 

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.