stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 240225
  • 25 بهمن 1399 - 16:50
2
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز چهارشنبه

ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز چهارشنبه
اصفهان_ کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه منجر به وزش باد شدید خواهد شد ضمن اینکه بارش‌هایی را در غرب و جنوب و حتی در مرکز استان به همراه دارد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

وی افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه غبار صبحگاهی در شهرهای پرجمعیت و مناطق صنعتی استان اصفهان پیش بینی شده است، تصریح کرد: در روز دوشنبه غبار محلی برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی را نخواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۲۱ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

علی عسگریان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است، افزود: در این بازه زمانی خور و بیابانک نیز با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم تین نقطه استان است.

وی از ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه منجر به وزش باد شدید خواهد شد ضمن اینکه بارش‌هایی را در غرب و جنوب و حتی در مرکز استان به همراه دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی ما افزایش بارش‌ها در اصفهان از نیمه دوم اسفند ماه است و شرایط خوبی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.