stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 244173
  • 02 اسفند 1399 - 14:48
2
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان:

مسابقات بدون حضور تماشاگر/ تمام شرکت کنندگان باید دارای تست pcr باشند

مسابقات بدون حضور تماشاگر/ تمام شرکت کنندگان باید دارای تست pcr باشند
اصفهان_ رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در این دوره از مسابقات اجرا می شود، گفت: مسابقات بدون حضور تماشاگر بوده و تمام شرکت کنندگان باید دارای تست pcr باشند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: نخستین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کارگری استان اصفهان با عنوان یادواره سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار می شود.

قاسم ستاری، اظهار کرد: انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری استان، نخستین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کارگری استان اصفهان با عنوان یادواره سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» را روز (جمعه -۸ اسفندماه) برگزار می کند.

وی ادامه داد: این مسابقات همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) و به مناسبت بزرگداشت مقام مرد و پدر در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ، بادی بیلدینگ جوانان ویژه آقایان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه آزادی واقع در منطقه خوراسگان اصفهان برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در این دوره از مسابقات اجرا می شود، خاطرنشان کرد: مسابقات بدون حضور تماشاگر بوده و تمام شرکت کنندگان باید دارای تست pcr باشند. همچنین تمام مجوزهای لازم از سازمان های ذی صلاح برای برگزاری این دوره از مسابقات اخذ شده و مسابقات زیر نظر هیئت پزشکی ورزشی استان و با حضور افسران سلامت و با حضور پرسنل اورژانس و نیروی انتظامی انجام می شود.

ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، ستاری یادآور شد: فعالیت‌های بدنی یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه ما است و در هیئت ورزش کارگری تلاش می‌کنیم فرصت‌های زیادی برای ورزش و کارگران ایجاد کنیم که این مسابقات در راستای یکی از اهداف فدراسیون ورزش کارگری که توسعه ورزش سلامت‌محور است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده توسط آرش اسکندری قهرمان بدنسازی کشور و رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام هیئت ورزش کارگری استان حامیان مالی زیادی برای مشارکت در برگزاری این مسابقات جذب شده اند و به نفرات برتر هر رشته نیز به غیر از اهدای جوایز نقدی، مدال و احکام مورد تایید فدراسیون نیز اعطا می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.