stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 269041
  • 24 اسفند 1399 - 14:49
1
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

با هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شود برای ایام نوروز در استان برنامه داریم

با هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شود برای ایام نوروز در استان برنامه داریم
اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش ۴۱ درصدی میانگین رخداد حوادث شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: متناسب با هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شود برای ایام نوروز در استان برنامه داریم.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش ۴۱ درصدی میانگین رخداد حوادث شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای پیشگیری از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان در ایام پایان سال و نوروز وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان برای برنامه ریزی ایام نوروز از یک ماه پیش، اظهار کرد: کمیته پیشگیری و کنترل حوادث در تعطیلات پایان سال و نوروز تشکیل و وظایف دستگاه های امدادی با هدف کنترل و نظارت بر ترددها، ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا مشخص شده است.

وی از استقرار ۶۲۰ تیم امدادی در قالب ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی عملیاتی در ایام تعطیلات آخر سال و نوروز در استان خبر داد و گفت: این تیم ها متشکل از ۱۷۷ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری، ۴۶ پایگاه هلال احمر، ۴۲ راهدارخانه، ۱۲ پایگاه پلیس، در کنار ۱۰۸ تیم عملیاتی شهرداری ها و همچنین فوریت های شرکت برق، آب، گاز است که وظایف آنها ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: وظیفه تیم های منابع طبیعی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، تیم های محیط زیست حفاظت از عرصه های زیست محیطی، جهاد کشاورزی پیشگیری از سرمازدگی و کنترل حوادث و مخاطرات بخش کشاورزی، دامپزشکی ارائه خدمات ایمنی و واکسیناسیون دام و طیور، هواشناسی بررسی مخاطرات جوی و اطلاع رسانی به موقع است و در کنار آن تیم های آتش نشانی در همه شهرها فعال هستند، همچنین تلفن های ماهواره ای و مراکز بی سیم فعال و انبارهای شهرستان ها تقویت شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مخاطرات جوی ناشی از بارش های بهاری و سرمازدگی، ابلاغیه های لازم صادر شده، گفت: استقرار تیم های امداد کوهستان در سطح استان، بررسی و نظارت بر تأمین و توزیع سوخت، تامین آب، برق و گاز به صورت ایمن و رفع حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی پیگیری می شود و دستگاه های مختلف متناسب با طرح جامعی که در ایام نوروز ابلاغ شده، وظایف خود را انجام می دهند.

شیشه فروش از کاهش ۴۱ درصدی میانگین رخداد حوادث شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: متناسب با هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شود برای ایام نوروز در استان برنامه داریم و محدودیت ها به همان شکل اعمال می شود. برای پیشگیری از حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیز آمادگی لازم در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.