stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 35830
  • 25 اسفند 1398 - 14:34
4

انتقاد آنچلوتی از بی‌اهمیتی بریتانیایی‌ها نسبت به کرونا

انتقاد آنچلوتی از بی‌اهمیتی بریتانیایی‌ها نسبت به کرونا
سرمربی باتجربه ایتالیایی به انتقاد از برخورد سران بریتانیا در مقابله با کرونا پرداخت و اعلام کرد این شرایط مثل شرایط جنگی است.
قلم | qalamna.ir :

 به نقل از ساکرنت، اتحادیه فوتبال انگلیس روز جمعه در حالی رقابتهای فوتبال را لغو کرد که دو روز قبل از اعلام این تصمیم، لیورپول در حضور هزاران تماشاگر خودی برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

تاکنون گزارش شده است ۱۱۴۰ نفر در بریتانیا درگیر ویروس کرونا شده‌اند و ۲۱ نفر نیز جان خودشان را از دست دادند.
 
کارلو آنچلوتی معتقد است در بریتانیا این ویروس را جدی نمی گیرند و این شرایط بسیار خطرناک است. در همین رابطه سرمربی پرافتخار ایتالیایی که هدایت اورتون را بر عهده دارد گفت: ما خودمان را قرنطینه نکردیم تا وقتی که متوجه شدیم یک بازیکن تب دارد. البته تب بازیکن پایین آمده است. بالاخره لیگ برتر متقاعد شد که رقابتها را متوقف کند. به هر حال بازیکن، مربی، تماشاگر و خبرنگار و خیلی‌های دیگر درگیر بازیها هستند و سلامتی افراد از هر چیز دیگری مهم تر است. این تصمیم، تصمیم درستی بود. اگر ویروس کرونا به همین شدت در جریان باشد حتی در آن تاریخی هم که اعلام کردند نمی توان فوتبال بازی کرد و باید همه چیز متوقف شود.

کارلو آنچلوتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : صادقانه باید بگویم که تاکنون چنین شرایطی را هیچکدام از ما تجربه نکرده بودیم. در این شرایط دوست ندارم از فوتبال حرف بزنم چون اصلا اهمیت ندارد. در ایتالیا نیز فهمیدند نباید با این مسئله به صورت سرسری برخورد کرد. مقابله با کرونا مثل یک جنگ است و مردم باید از دستورات حتما اطاعت کنند و در خانه های خود بمانند. این تنهاترین راه موجود است. من نشست خبری نخست وزیر بریتانیا را از تلویزیون دیدم. فکر می کنم هنوز در بریتانیا اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند و نمی دانند جهان در چه شرایطی است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.