stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 365325
  • 26 اردیبهشت 1400 - 23:27
1

۲ تن مواد مخدر و ۴۳۴ قبضه سلاح در خوزستان کشف شد

۲ تن مواد مخدر و ۴۳۴ قبضه سلاح در خوزستان کشف شد

اهواز – - فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ تن مواد مخدر و ۴۳۴ قبضه انواع سلاح و کاهش ۱۰ درصدی جرایم خشن در این استان در یک ماه گذشته خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمد صالحی گفت: حضور عوامل انتظامی و راهور در معابر شهری به ویژه به هنگام افطار، سحر و شب های قدر زمینه‌ی آرامش و آسایش بیشتر شهروندان فهیم خوزستانی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد جرایم خشن ( سرقت مسلحانه، به عنف و قتل ) در یک ماه گذشته در خوزستان کشف شد افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۰ درصد وقوع جرایم خشن در خوزستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس ۸۷ درصد سرقت‌ها در این مدت، کشف شدند.

وی به طرح جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در خوزستان در یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد ۴۳۴ قبضه انواع سلاح در قالب این طرح جمع‌آوری شد که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه شکاری بود.

وی با اشاره به اینکه وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌ مسلحانه است، ادامه داد: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

سردار صالحی بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان نزدیک به ۲ تن مواد مخدر در خوزستان کشف و ضبط شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.