stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 369857
  • 11 خرداد 1400 - 0:27
3

انتخاب رییس جمهوری اصلح بخشی از مشکلات کشور را رفع می‌کند

انتخاب رییس جمهوری اصلح بخشی از مشکلات کشور را رفع می‌کند

کاشان – – فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد با شاخص‌های رهبری به‌ویژه رییس جمهوری که ظرفیت داخلی را بشناسد بخشی از مشکلات کشور را رفع کند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سرتیپ حسین اشتری‌ دوشنبه شب در یادواره شهیدان فرماندهی انتظامی کاشان در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه این شهرستان با درود به روان تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، رسالت خطیر و مهم همگان را حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد دانست و افزود: مهم‌تر از حضور، وظیفه تشویق به‌ حضور همگانی در انتخابات است.

وی با بیان اینکه هر رای تیری به دشمن و سبب شادی خانواده شهیدان و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: هر نامزدی رای بیاورد، اصل حضور پرشور ملت ایران است؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر انتخاب نامزدی با داشتن ملاک‌های رهبری از جمله روحیه دلسوزی، انقلابی و جهادی، اعتقاد به جوان‌گرایی، ظلم‌ستیزی، عدالت‌محوری و مردمی تصریح کرد: باید رییس جمهوری را انتخاب کرد که به ظرفیت‌های بومی و داخلی باور داشته و چشم به خارج از کشور نداشته باشد و جوان‌های بزرگ و نخبه وطن را به رسمیت بشناسد.

سردار اشتری‌ با بیان اینکه رسالت ما پیروی از ولایت و ملاک ما در انتخابات شاخص‌های رهبری است، خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح و دولت جدید بخشی از مشکل‌های امروز کشور برطرف و فشار اقتصادی برداشته می‌شود.

وی، دخیل بودن در سرنوشت خود با حضور در انتخابات را یادآور شد و افزود: در صورت کوتاهی و خوب انتخاب نکردن، به احتمال زیاد کشور هشت سال باید با یکسری مشکلاتی دست و پنجه نرم کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز وظیفه ما برای موفق بودن و شرمنده نشدن در مقابل شهیدان، پیروی از ولایت است.

سردار اشتری‌، پیروی از ولایت را رمز موفقیت و ماندگاری شهیدان از جمله سردار حجازی و حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: همانطور که شهیدان در تمامی عرصه‌های سیاسی اجتماعی کشور حضور داشتند، امروز نیز تبعیت از آنان از جمله شرکت در انتخابات وظیفه ما است.

وی، پیروزی‌های حاصل شده در دفاع مقدس و یا خنثی‌سازی فتنه‌ها را از برکت خون شهیدان و ایثارگری خانواده آنان، راهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم برشمرد و افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف دشمن در فضای مجازی و حقیقی هیچ راهی جز طی کردن مسیر شهیدانی نیست که امنیت، آسایش،آرامش و استقلال کشور مدیون جانفشانی آنان است.

سردار اشتری‌ با تاکید بر شهادت جوانان دهه شصتی، هفتادی و حتی دهه هشتادی به‌ویژه شهید کریم‌پور از نیروی انتظامی اظهار داشت: تاثیر خون این شهیدان محدود به شهر، استان و کشور ما نیست، بلکه امروز پیروزی‌ها و عملیات‌های بزرگ در کشور مظلوم فلسطین ضد رژیم اشغالگر قدس، عراق، سوریه و جبهه مقاومت حاصل اقتدا به شهیدان سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، خرازی، حاج ابرهیم همّت، ردّانی‌پور، کریم‌پور و از تاثیر خون آنان است.

وی با اشاره به اینکه لبیک به فرمان فرماندهی کل قوا، دفاع از کشور، اسلام، قرآن و ناموس مردم از جمله هدف‌های تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و وطن در ارگان‌های ارتش، سپاه، بسیج و جهاد و سایر نهادها است، افزود: شهیدان با اخلاص و ولایتمداری خود در هر عرصه‌ای حضور یافتند پیروز شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: مردم دارالمومنین کاشان همواره از بدو انقلاب تاکنون با تقدیم شهیدان و حضور همیشه در صحنه و عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند.

وی، با بیان اینکه همه نوع تهدیدی از وضعیت منطقه، تحریم‌ها، آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و ایادی داخلی آنان به ایران محتمل است، گفت: اما برکت خون شهدا و دعای خانوداه‌های آنان همواره باعث ارتقا، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و روحیه مردم شده است.

سردار اشتری یادآورشد: تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم آنان کمک به کشور، فرهنگ و خودمان است، چرا که شهیدان به چنین آیین‌هایی نیاز ندارند، بلکه ما محتاج عنایت و هدایتگری آنان در تمامی احوال هستیم.

۲۸ خرداد، امتحان بزرگ ملی و آزمون ایمان‌داری

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان نیز گفت: ۲۸ خرداد امتحان بزرگ ملی و آزمون ایمان‌داری ملت ایران پای صندوق‌های رای است.

انتخاب رییس جمهوری اصلح بخشی از مشکلات کشور را رفع می‌کند

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با ابراز خرسندی از برگزاری یادواره شهیدان فرماندهی انتظامی کاشان افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و تجلیل از شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی با تجلیل از مقام شامخ پدران و مادران شهیدان به‌ویژه بانوی مومن و انقلابی کاشانی کبری حسین‌زاده تنها مادر چهار شهید از استان اصفهان (شهیدان بارفروش) به‌عنوان ام‌البنین انقلاب اسلامی افزود: برگزاری این یادواره در آستانه عروج ملکوتی امام امت، شهادت امام جعفر صادق (ع) و تجلیل از شهیدانی است که خداوند در قرآن از آنان و عظمت مقامشان به بالاترین وجه تجلیل و یاد کرده و فرموده است اینان مومنان راستین هستند که جانشان را فروختند و خداوند خودش خریدار آن‌ شد.

پیام یادواره شهیدان، لبیک به رهبری و حضور در انتخابات

فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: پیام یادواره‌های شهیدان و این یادواره شهیدان ناجا در دارالمومنین کاشان لبیک به ندای مولا و رهبرمان آیت‌الله خامنه‌ای و حضور پرشور در انتخابات است.

سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری با درود به روان پاک یک‌هزار و ۷۴۰ شهید منطقه کاشان به‌ویژه ۴۳ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: اگر شهیدان بودند همانند آن روزها که بر اساس تکلیف و اخلاص و ایثار در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند، امروز نیز همانگونه هر کدام خود یک ستادی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شدند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که امروز شما با حضور باشکوه خود در تجلیل از شهیدان حماسه‌ بصیرت، شهید پروری و ولایت مداری آفریدید در روز برگزاری انتخابات نیز این حماسه ملی و غرورآفرین را به برکت خون شهدا تکرار خواهید کرد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان شرکت مقتدرانه و باشکوه مردم را در انتخابات مشت محکمی بر دهان ضدانقلاب و معاندان انقلاب اسلامی دانست.

سرتیپ حیدری حضور در جمع سربازان ولی امر مسلمین، مجاهدان فی سبیل‌الله، خانواده معظم شهیدان در این یادواره و در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تجدید میثاق با شهیدان، امام راحل و آرمان‌های آنان و تجدید بیعت با امام المسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: توفیق شرکت در این یادواره در کنار خانواده‌های شهیدان و جانبازان پیام حضور ما در مسیر آنان و رکاب ولایت را دارد.

فرماندهی انتظامی کاشان ۴۳ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.