stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 370048
  • 12 خرداد 1400 - 10:27
0

رای ندادن مردم راهبرد دشمن است

رای ندادن مردم راهبرد دشمن است

تهران – – رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: از راهبردهای دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند در حالیکه وظیفه است با همه مشکلات و قبول کوتاهی‌ها، پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم.

قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سیدحجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع کارکنان، فرماندهان و روسای پلیس راهور افزود: امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی نظام بستگی دارد. آمدن تنها نیست، آوردن هم مهم است.

وی ادامه داد: در بطن زندگی مردم قرار داریم مردم را فرا بخوانید که با شرکت در انتخابات، آبروتان را خرج اسلام و قرآن کنید.

ادیانی گفت: با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به اسلام و قرآن می‌کنید. هر رأی که هر شهروند به صندوق می‌اندازد موشکی است به قلب آمریکا و اسرائیل، خدا می‌داند اگر کسی به وجوب رأی دادن برسد و رأی ندهد در قیامت مستوجب عذاب و عقاب می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: از شما استدعا می‌کنم همگان را برای حضور در پای صندوق رأی فرا بخوانید. هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند انتخابات امنیت ساز و مایه آبرو کشور است.

ادیانی ادامه داد: رای دادن یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و یک جهاد سیاسی است. آن امام عظیم الشان – عارف بالله – که در آستانه سالروز ارتحال آن هستیم فرمود «حفظ نظام از اوجب واجبات است» . یکی از وجوب حفظ نظام حضور در پای صندوق رأی است.
وی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند «بالاترین معروف حفظ نظام است» یکی از این معروف‌ها  شرکت در انتخابات است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.