stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 370317
  • 12 خرداد 1400 - 14:28
0

برای انتخابات باید از اعتبار و آبروی خود هزینه کنیم

برای انتخابات باید از اعتبار و آبروی خود هزینه کنیم

تهران – – رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برای گرم کردن تنور انتخابات، مسئولیت داریم از اعتبار و آبروی خود هزینه کنیم باید فضاها را انتخاباتی کنیم و با تبلیغات و برپا کردن شور انتخاباتی در مراکز درمانی، مردم را برای شرکت در این رویداد سرنوشت ساز ترغیب سازیم.

قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست ویدئوکنفرانسی سهمیه جذب کارکنان حوزه بهداشت و درمان ناجا در سال ۱۴۰۰ با محور قرار دادن موضوع انتخابات افزود:دشمن و جریانات داخلی همسو با غرب با توطئه و دسیسه چینی به دنبال مایوس کردن مردم از انتخابات هستند بنابراین برای نابودی توطئه های دشمن امروز همه ما برای شرکت در انتخابات، مسئولیت، شرعی، قانونی، اجتماعی، سیاسی و حتی امنیتی داریم.

وی ابراز امیدواری کرد با تفضل و امداد الهی با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، انتخاباتی، پرشور، امن، سالم و مورد رضایت و خشنودی خداوند و حضرت ولی عصر(عج) داشته باشیم.

ادیانی با اشاره به ماموریت های موثر معاونت بهداد ناجا در پشتیبانی از رزم گفت: بهداشت و درمان نیروی انتظامی در کارآمدی و ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان، نقش تعیین کننده دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به ضرورت به کارگیری نیروهای انقلابی، متدین و مومن در ساختار ناجا بر نقش گزینش، آموزش و بازرسی در شایسته گزینی و جذب نیروهای کارآمد تاکید و اظهار کرد: برای داشتن نیروی انتظامی در تراز انقلاب باید افراد معتقد به ارزش های نظام در راس مجموعه گزینش ناجا باشند تا بتوانند با انتخاب درست افراد در حرکت رو به رشد نیروی انتظامی در تراز انقلاب کمک قابل قبولی داشته باشند.

وی نقش آموزش را در شایسته گزینی نیروها برجسته و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: مراکز آموزش ناجا باید به دست افراد شایسته و برجسته علمی و اخلاقی اداره شوند.

ادیانی با بیان اینکه سعادت ملت ها به دو عنصر قانون و مجری کارآمد وابسته است، اظهار داشت: بازرسی ناجا به عنوان چشم بینای فرماندهان در شایسته گزینی و نگهداشت نیروها و سوق دادن آنها به سمت نیروی انتظامی در تراز انقلاب، نقش آفرینی فعال دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوزه ماموریت های معاونت بهداد ناجا بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان نیروی انتظامی با توجه به ماموریت هایی که دنبال می کند و ارائه خدمات کیفی و بی منت به کارکنان شریف ناجا نقش تعیین کننده و تراز اولی در کارآمدی و ارتقای روحیه، انگیزه خدمتی و رضایتمندی آنها دارد.

وی با تصریح این که هیچ مجموعه ای نباید هدف و فلسفه وجودی خود را گم کند، اظهار کرد: هدف از شکل گیری معاونت بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی، پشتیبانی از رزم نیروها به عنوان مجاهدین فی سبیل الله است و کارکنان نباید در ماموریت ها و مواجهه با آسیب ها و بیماری ها دغدغه درمان داشته باشند.

ادیانی ادامه داد: امکانات و تجهیزات درمانی ناجا از بیت المال تامین می شود بنابراین باید در خدمت به مردم به کار گیری شوند و بیماران  باید با دلجویی و در نهایت تکریم و احترام از خدمات بی منت این مراکز برخوردار شوند.

وی با نقل این حدیث از پیامبر اکرم (ص) که «محبوب ترین مردم نزد خدا، سودمندترین آنها نسبت به برادران دینی خودشان هستند»، تصریح کرد: باید قدردان فرصتی که برای خدمتگزاری به همرزمانتان در اختیار دارید باشید و در راستای اهداف و ماموریت هایی که در پیش دارید با احساس مسئولیت گام بردارید.

ادیانی گفت: معاون بهداد ناجا و مجموعه ایشان در مسیر تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع گام های خوبی برداشته که امیدواریم همچنان این مسیر را با همین عزم و اراده ادامه دهند و توفیقات بیشتری حاصل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به ضرورت به کارگیری افراد انقلابی و ولایی، ادامه داد: درحاکمیت امام(ره) و رهبری بطور قطع افراد شایسته زیادی پرورش یافته اند که باید آنها برای جذب در بدنه ناجا شناسایی و عضو یابی کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.