stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 370351
  • 12 خرداد 1400 - 15:27
1

پلیس ایران بسیار قوی و به فناوری روز دنیا مجهز است

پلیس ایران بسیار قوی و به فناوری روز دنیا مجهز است

تهران – – وزیر کشور تاجیکستان گفت: بواسطه بازدیدهایی که از پلیس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، متوجه شدیم که پلیس ایران بسیار قوی و دارای فناوری‌های روز دنیا است.

قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار «رحیم زاده رمضان» در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  افزود: بسیار خرسندیم که به ایران سفر کرده ایم و در خدمت پلیس جمهوری اسلامی ایران هستیم؛ قطعا همکاری بین دو کشور به ارتقاء تعاملات در راستای حل مشکلات موجود کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به واسطه بازدیدهایی که از پلیس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت متوجه شدیم که پلیس کشور ایران بسیار قوی و دارای فناوری های روز  دنیاست؛ از این رو تبادل اطلاعات و تجربیات در راستای مقابله با گروه های تروریستی، قاچاق سلاح، مواد مخدر و …  بین دو کشور از ضروریات است.

وزیر کشور تاجیکستان همچنین عنوان کرد: پیشنهاد ما این است که برای انتقال تجربیات و تبادل اطلاعات فی ما بین، پلیس شهر دوشنبه نیز با پلیس ایران بیش از گذشته همکاری های لازم را داشته باشد، ضمن اینکه پلیس تاجیکستان نیازمند بهره بردن از ظرفیت ها  و امکانات دانشگاه های شماست، از این رو برای ارتقاء تعاملات  آمادگی کامل داریم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.