stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 385944
  • 19 مرداد 1400 - 19:16
7

فرمانده جدید انتظامی شهرستان نوشهر معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان نوشهر معرفی شد
قلم | qalamna.ir :

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در آیین تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم انتظامی شهرستان نوشهر افزود: امنیت مهمترین و اصلی ترین مقوله برای پیشرفت یک جامعه در حوزه های گوناگون است.

سرهنگ  سید موسی حسینی ادامه داد: امنیت پایدار مستلزم مشارکت سازنده و تعامل تمامی دستگاه ها و مردم است و در این راستا باید اقدامات فرآینده آموزشی و فرهنگی انجام شود.

وی اولویت کاری این نهاد را مبارزه با جرایم خشن و برخورد با اراذل و اوباش در استان اعلام کرد و گفت: در هر نقطه از مازندران با افرادی که اقدام به ایجاد نا امنی می کنند با قاطعیت برخورد می شود و در این راستا نیز بین دستگاه امنیتی و قضایی تعامل خوبی وجود دارد.

درویشی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی دستگیری خرده فروشان موادمخدر در یکسال گذشته در مازندران خبر داد.

وی با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی کشفیات سرقت در یک سال گذشته تصریح کرد : برای کاهش سرقت با توجه به شرایط اقتصادی نیازمند همکاری ۲۷ دستگاه ذی ربط  و مردم برای پیشگیری و کاهش سرقت هستیم.  

سرهنگ حسینی پلیس فتا مازندران را جزو چهار پلیس موفق در برخورد با مجرمان سایبری برشمرد و افزود : با تلاش شبانه روزی این نیرو با کاهش ۱۰ درصدی جرایم این حوزه در یک سال گذشته شاهد هستیم و در حال حاضر۹۷ و نیم درصد از جرایم  سایبری در استان نیز از سوی این پلیس کشف شده است.

وی با اشاره به گسترش شهری و جمعیتی این شهرستان تصویب مصوبه افزایش کلانتری در نوشهر را منوط به اختصاص زمین و جانمایی آن از سوی مسئولان شهرستان دانست.

امام جمعه نوشهر نیز در این مراسم نیروی انتظامی را بازوی اجرایی دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت : این نیرو حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این زمینه نیازمند حمایت و پشتیبانی می باشد.

حجت الاسلام محمود مشایخ  ادامه داد: نیروهای خدوم انتظامی با توجه به شرایط کاری با اشرار و متخلفین مواجه هستند باید از روحیه و ایمان قوی برخوردار باشند تا در صورت لزوم به تذکر لسانی و یا اعمال قدرت اقدام کنند.

سعید یزدانی ، فرماندار نوشهر با اشاره به جرایم حرفه ای که از سوی سارقان ، هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی انجام می شود گفت: امروز پلیس علاوه بر داشتن امکانات باید با مهارت و با داشتن اطلاعات دقیق با اینگونه افراد برخورد کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات ۲ سال و نیم سرهنگ قاسم محمدی تقدیر شد و حکم انتصاب سرهنگ اکبر درویشی ابلاغ شد.

 سرهنگ اکبر درویشی پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جویبار مشغول خدمت بود.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.