stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 388465
  • 03 شهریور 1400 - 12:17
1
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

کسب رتبه عالی استانداری هرمزگان در تحقق شاخص های اصلاح نظام اداری موفقیتی بزرگ و قابل تقدیر است

کسب رتبه عالی استانداری هرمزگان در  تحقق شاخص های اصلاح نظام اداری موفقیتی بزرگ و قابل تقدیر است
هرمزگان/قلمنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی در جایگاه عالی قرار گرفت ، که موفقیتی بزرگ و قابل تقدیر است.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در جلسه کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی استانداری هرمزگان با تبریک کسب رتبه عالی این مجموعه در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی کشور و قرار گرفتن استانداری هرمزگان  در جایگاه برتر کشور، این مهم را دستاورد بزرگی عنوان کرد و با تشکر ویژه از مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان و کارکنان این مجموعه، گفت: تلاش تمامی اعضا در کسب رتبه برتر کشور قابل تقدیر است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، موفقیت کسب شده را نشان از همدلی و همراهی و تلاش و کوشش بی دریغ همه خدمتگزاران صدیق مردم، کارکنان خدوم، استاندار محترم، معاونین، فرمانداران، مدیران کل استانداری، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی دانست و ابراز امیدواری کرد، با تلاش دوچندان در مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر گام برداریم و افزود: با اعلام وزارت کشور و ارزیابی عملکرد صورت گرفته در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی، استانداری هرمزگان  با کسب ۱۸۷۴.۴۷  امتیاز در جایگاه عالی کشور قرار گرفت.

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان درباره انتخاب کارمندان نمونه به مناسبت روز کارمند گفت: هر یک از ادارات و دستگاه ها موظف شده اند، یک کارمند را به این منظور معرفی کنند که پس از برسی اسناد و مدارک کارمندان نمونه انتخاب خواهند شد.

شیبانی با قدردانی از تلاش های یک سال گذشته مدیران و کارمندان در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم، اضافه کرد: همه کارمندان خوب و نمونه هستند اما باید رقابت سالم بین آنان در انتخاب نمونه سال و نیز تقویت فرهنگ کار و تلاش در آنان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب کارمند نمونه باید بر اساس معیارهای مشخص و به گونه ای باشد که انگیزه و تکاپوی کارمندان را در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم افزایش دهد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.