stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 392576
  • 24 شهریور 1400 - 15:01
0

میرخانی: بودجه عمرانی دانشگاه اصفهان صفر است

میرخانی: بودجه عمرانی دانشگاه اصفهان صفر است
اصفهان - معاون دانشگاه اصفهان گفت: بودجه عمرانی و فنی دانشگاه اصفهان در هشت سال گذشته صفر بوده است.
قلم | qalamna.ir :

ولی الله میرخانی در نشست خبری در خصوص اقدامات عمرانی دانشگاه اصفهان در هشت سال گذشته اظهار داشت: در این مدت زمان مجموعاً چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اقدامات فنی و عمرانی هزینه شده است.

وی افزود: از این میزان هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های توسعه و اهداف، هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های نوسازی و بهسازی، ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های فضای سبز، ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های زیرساخت و تأسیسات و ۱۰۰ میلیارد پروژه‌های مدیریت سبز بوده است.

مبالغ خرج شده در پروژه‌های عمرانی اقدام اساتید و خیرین بوده است

معاون امور مالی و اداری دانشگاه اصفهان خاطر نشان کرد: بودجه عمرانی دانشگاه اصفهان در هشت سال گذشته صفر بوده است و مبالغی که خرج شده است همه پیگیری اساتید و پرداخت خیرین و درآمدها بوده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۳۹۹ ما به هیچ استادی یک ریال بدهکار نبودیم، تاکید کرد: کل بودجه دانشگاه مبلغ اندکی است و هیچ بخشی از آن برای اقدامات عمرانی نیست، حدود ۸۰۰ میلیارد ریال بودجه سال گذشته بود که ۱۵۰ میلیارد ریال آن برای حقوق معوقه اساتید و ۱۵ میلیارد ریال آن نیز به شرکت‌های طرف قرارداد برای پرداخت معوقات پرداخت شد.

میرخانی در خصوص پروژه ساختمان آزمایشگاه علوم و فن آوری های نوین تصریح کرد: تا به امروز حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه خرج شده است، اما تکمیل آن که بودجه حدود هزار میلیاردی می‌خواهد خواستار تصویب دانشگاه و پیگیری مدیران آینده است که امیدواریم این ساختمان مهم نیز به بهره برداری برسد.

ساختمان آزمایشگاه علوم و فناوری تکمیل شود

وی در خصوص پروژه‌های افتتاحی دانشگاه اصفهان در آستانه تغییر مدیریت دانشگاه ابراز داشت: پروژه‌های مدیریت بهینه آب، هوشمند سازی و بهینه سازی موتورخانه‌ها، بهینه سازی شبکه آبرسانی و بازسازی زمین تنیس دانشگاه از جمله این پروژه‌ها است.

معاون امور مالی و اداری دانشگاه اصفهان در خصوص ایجاد ساختارهای نظام مند علمی در مدیریت کارکنان بیان داشت: بازنگری در آئین نامه کارکنان و هیأت علمی رفع موانع مربوطه، نگارش و اجرای دستورالعمل بهره وری کارکنان، پرداخت حق فنی کارکنان در قالب سه گروه به پیشنهاد مدیریت فنی دانشگاه و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان دانشگاه طبق آئین نامه‌های موجود از جمله این موارد بوده است.

گفتنی است، بعد از این مراسم از ۱۴ پروژه بازسازی و احداث با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.