stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 397846
  • 24 مهر 1400 - 15:47
1
استاندار هرمزگان پس از بازدید از شهرستان بشاگرد مطرح کرد:

رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است

رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است
هرمزگان/قلمنا-استاندار هرمزگان گفت: مشکلات شهرستان بشاگرد با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.
قلم | qalamna.ir :

مهندس مهدی دوستی پس از بازدید از شهرستان بشاگرد با بیان اینکه این شهرستان با مجموعه‌ای از مشکلات مختلف از جمله در زمینه‌های راه، آب، برق، زیرساخت‌های آموزش و اشتغال مواجه است، عنوان کرد: این مشکلات با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.وی با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان بشاگرد، ادامه داد: باید با یک اقدام سریع و در کوتاه مدت، امکانات آموزشی لازم برای تحصیل دانش آموزان این شهرستان فراهم شود که این امر به طور جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد و همچنین پس از آن کارهای دائمی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بشاگرد در زمینه ایجاد اشتغال، افزود: طیف متنوعی از محصولات معدنی در این شهرستان وجود دارد و باید مطالعات گسترده روی معادن بشاگرد صورت گیرد که از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در زمینه معادن در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

دوستی با اشاره به قابلیت کشت محصولات کشاورزی مختلف باغی و زراعی در بشاگرد، تصریح کرد: کشاورزی، کشت گیاهان دارویی، محصولات زراعی و باغی و کشت محصولات خاص از دیگر ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در شهرستان بشاگرد محسوب می‌شوند.

وی گفت: تمرکز و مطالعات ویژه بر روی چهار دشت ویژه در شهرستان بشاگرد صورت می‌گیرد تا به چهار هاب کشاورزی تبدیل شوند و همچنین با توجه به گستردگی کشت، ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی نیز در این شهرستان در دستور کار است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میانگین بارندگی در شهرستان بشاگرد، از متوسط بارش در استان هرمزگان بیشتر است، آبخیزداری و مهار روان آب ها از دیگر موارد مورد توجه در این شهرستان خواهد بود که با توجه به بارش های فصلی، باید از روش های آبخیزداری برای مهار و استفاده از این آب جهت تامین نیاز این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.