stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 400346
  • 09 آبان 1400 - 17:37
1
توسط سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی تشریح شد؛

اقدامات ۷ ماهه اخیر سال جاری هیات ورزشی بیماران خاص در استان مرکزی

اقدامات ۷ ماهه اخیر سال جاری هیات ورزشی بیماران خاص در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی به تشریح عملکرد ۷ ماهه سال جاری این هیات پرداخت و گفت: برگزاری همایش پیاده روی با حضور سفیر صلح هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اراک و ورزشکاران این هیات از جمله اقداماتی است که طی این مدت صورت گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

پوریا اسدی افزود: این همایش جهت تقدیر از کادر درمان و به مناسبت آغاز بازی های پاراالمپیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

وی همچنین برگزاری نشست با رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک در خصوص انجام همکاری های دوجانبه از جمله برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص تغذیه در ورزش برای بیماران خاص و پیوند اعضا را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این هیات اعلام و ابراز کرد: برگزاری همایش دو و میدانی و پیاده روی با حضور بیش از ۲۰ ورزشکار عضو این هیات و با هدف شناسایی استعدادهای دو و میدانی و پیاده روی از دیگر برنامه های اجرا شده توسط این هیات بشمار می رود که در پایان این همایش با اهدای کتاب از ورزشکاران تقدیر شد.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص استان مرکزی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران جهانی عضو این هیات در استان گفت: این نشست با حضور ورزشکاران در راستای قدردانی از این عزیزان و شنیدن مشکلات آنها در سالن همایش های بهزیستی برگزار شد، ضمن اینکه این جلسه همفکری با هدف آشنایی اعضای هیات و فعال سازی کمیته ها و انجمن های زیرمجموعه هیات برگزار شد.

وی یادآور شد: در این جلسه پس از بررسی مشکلات و پیشنهادات ورزشکاران و اعضای هیات کمیته های مربوطه چیدمان شد و مقرر شد که مسولین کمیته ها جهت فعال سازی امورات مربوطه پیگیریهای لازم را انجام دهند.

اسدی گفت: در این نشست مقرر شد اقدامات بعدی هیات درخصوص پیگیری تفاهم نامه فدراسیون درقالب همکاری با هیاتهای ورزشی و پیگیری جهت انجام جلسه ای با حضور روسای انجمنهای زیرمجموعه هیات و هماهنگی جهت استفاده قهرمانان از سالنهای ورزشی وانجام همایشهای ماهیانه صورت پذیرد.

وی حضور ورزشکاران و اعضای هیات ورزشی بیماران خاص در همایش پیاده روی خانوادگی با حضور وزیر ورزش و جوانان را اقدامی دیگر از سوی این هیات برشمرد و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر اراک همایش پیاده روی خانوادگی در کوه سرخه اراک برگزار شد که در این همایش ورزشکاران و اعضای هیات ورزشی بیماران خاص نیز حضور داشتند.

اسدی یادآور شد: در این همایش گفتگویی نیز با وزیر ورزش و جوانان پیرامون مسائل و مشکلات این هیات صورت گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.