stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 405425
  • 09 آذر 1400 - 11:11
1

استقبال ضعیف باشگاه‌ها برای تیمداری در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

استقبال ضعیف باشگاه‌ها برای تیمداری در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر گفت: رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در حالی پس از ۲ سال برگزار شد که به دلیل عدم حمایت حامیان مالی، باشگاه ها انگیزه ای برای تیمداری در این رشته ندارند.

قلم | qalamna.ir :

جعفر محمدپور در گفت و گو با اظهار کرد: دور رفت رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان در حالی پس از ۲ سال با حضور ۸ تیم هیات زنجان، ایثار شیمیدور قم، شهروند آمل، آویژه صنعت پارسای مشهد، مخابرات اصفهان، امید اراک، هیات خوزستان و جانبازان فارس برگزار شد که به دلیل عدم حمایت حامیان مالی از این رشته، باشگاه های کشور تمایلی برای تیمداری در این رشته ندارند و متاسفانه بسکتبال با ویلچر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد بازیکن ملی و لژیونر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور دارند، افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حال حاضر نزدیک به ۲۰ بازیکن لژیونر دارد که در تیم های مختلف اروپایی بازی می کنند که البته تعدادی از آنها هم اکنون در لیگ برتر حضور دارند.

محمدپور با اشاره به افت بدنی بازیکنان بسکتبال با ویلچر، گفت: دوری از تمرینات و مسابقات در طی ۲ سال گذشته سبب شده تا بازیکنان بسکتبال با ویلچر از نظر بدنی دچار افت زیادی شوند که این افت در جریان بازیهای لیگ برتر کاملا مشهود بود.

مسوول برگزاری رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر زمان شروع مسابقات دور برگشت را ۲۵ آذر عنوان کرد و افزود: در دور بازیهای برگشت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، تیم آویژه صنعت با هیئت زنجان در مشهد، ایثار شیمیدور قم و شهروند آمل در قم، هیات خوزستان با امید اراک در خوزستان و جانبازان فارس با مخابرات اصفهان در شیراز تیم هایی هستند که در اولین بازیهای دور برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی در پایان همچنین از حضور تیم بسکتبال با ویلچر در مسابقات آسیا و اقیانوسیه انتخابی جام جهانی، فروردین ماه در تایلند خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش بر است که از دل مسابقات لیگ برتر بازیکنان مستعد و خوبی را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم تا تیم خوبی را عازم این مسابقات کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.