stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 405928
  • 12 آذر 1400 - 17:04
0

۴۰ تن زغال و چوب بلوط قاچاق در کرمانشاه کشف شد

۴۰ تن زغال و چوب بلوط قاچاق در کرمانشاه کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار “علی اکبر جاویدان” روز جمعه به خبرنگار گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود مقادیر زیادی زغال و چوب بلوط قاچاق در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سوله در شهرک صنعتی فرامان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را از محل به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در جریان بازرسی های انجام شده ۳۰ تن زغال و ۱۰ تن چوب بلوط قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به هشت میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن پلمب سوله مورد نظر، ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام باند سارقان تجهیزات گاز در کرمانشاه 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری سه عضو باند سارقان تجهیزات انتقال گاز و کشف ۲۱ فقره سرقت از آن ها خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت علمک گاز در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ “مراد نظری” اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی حین گشت زنی در محله تپه فتحعلی خان سه نفر سارق را که در حال باز کردن رگلاتور گاز منازل بودند شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ نظری با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت تجهیزات انتقال گاز، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.