stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 406735
  • 17 آذر 1400 - 11:05
1

طرح شبانه پلیس برای برخورد با خودروهای متخلف در همدان اجرا شد

طرح شبانه پلیس برای برخورد با خودروهای متخلف در همدان اجرا شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: درهمین ارتباط ۳۲ دستگاه خودرو به علت دور دور، لایی کشیدن، انجام حرکات مخاطره آمیز و نداشتن مدارک از جمله گواهینامه رانندگی، برای مدت یک هفته توقیف و راهی پارکنیگ شدند.

وی افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانان با استفاده از خودرو و حضور شبانه در بلوارهای شهر همدان از جمله شهید فهمیده، اسلامیان، گنجنامه، بعثت، مسیر عباس آباد، شهید احمدی روشن و جوان، اقدام به تردد با سرعت غیرمجاز و انجام حرکات مخاطره آمیز می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بسیاری از این رانندگان فاقد گواهینامه هستند و اقدام به برداشتن وسیله نقلیه والدین و تردد شبانه در سطح شهر می کنند که اغلب هنگام بروز سانحه با رها کردن خودرو در محل تصادف، متواری می شوند.

سرهنگ جمالی از خانواده ها خواست خودرو را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه خود قرار ندهند و گفت: ماموران در صورت مواجهه با رانندگان فاقد گواهینامه علاوه بر جریمه خودرو، راننده را به مرجع قضایی معرفی می کنند.

وی تاکید کرد: تغییر در ارکان خودرو از جمله ایجاد صداهای ناهنجار با دست کاری در اگزوز و  کورس شبانه سبب سلب آسایش شهروندان شده و پلیس تیم هایی را برای برخورد با این نوع تخلفات در نظر گرفته است.

به گفته وی، آرامش و امنیت شهروندان برای پلیس بسیار حائز اهمیت است بنابراین همه طرح‌ها و ماموریت های در حال اجرای این نیرو برای برخورد با تخلفات حادثه ساز در راستای جلب رضایت مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی است.  

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.